مدیرکل کمیته امداد گیلان خبر داد:

ارائه خدمات دندانپزشکی مددجویان کمیته امداد گیلان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان از ارائه خدمات به بیش از یک هزار و ۱۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد استان با مشارکت گروه جهادی الکفیل خبر داد.

ارائه خدمات دندانپزشکی مددجویان کمیته امداد گیلان

به گزارش هشت‌دی به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد گیلان، عباس اهرابی با اشاره به شرایط اقتصادی و هزینه‌های بالای خدمات دندانپزشکی، اظهار کرد: کمیته امداد استان در قالب ایجاد درمانگاه سیار شهید عشوری و با همکاری گروه جهادی الکفیل و قرارگاه جهادی مرحوم والی نسبت به ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی به مددجویان کمیته امداد و همچنین اقشار نیازمند پنج دهک اول جامعه اقدام کرد.

 وی افزود: این خدمات به مناسبت ایام میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) از روز سه‌شنبه ۱۱ مهرماه به مدت ۴ روز در مصلی امام خمینی (ره) رشت انجام شد.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان، با بیان اینکه در این اردوی جهادی بیش از ۱۴۰ پزشک و دندانپزشک میزبان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان بودند، بیان کرد: گروه جهادی الکفیل با ظرفیت یک‌صد یونیت دندان‌پزشکی، در زمینه خدمات سطوح یک و دو دندانپزشکی از قبیل جراحی، عصب‌کشی، ترمیم، کشیدن و جرم‌گیری به مددجویان و اقشار نیازمند استان ارائه خدمت کردند.

 اهرابی ویزیت رایگان توسط پزشکان عمومی و نیز تحویل رایگان دارو را از دیگر خدمات ارائه شده به مراجعین نام برد و افزود: در مدت استقرار این اردوی جهادی علاوه بر خدمات دندانپزشکی و داروی رایگان، مشاوره خانواده، ازدواج، ترک اعتیاد و مشاوره شغلی نیز به مراجعین ارائه و همچنین هدایایی برای کودکان نیز در نظر گرفته شد.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان در پایان خاطرنشان کرد: این طرح با همکاری دفتر نماینده ولی‌فقیه، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری، سپاه قدس گیلان، دانشگاه علوم پزشکی، هلال‌احمر استان، فرمانداری شهرستان رشت و شهرداری رشت برگزار شد.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه