مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گیلان خبر داد:

شناسایی و حمایت از ۲۶۰ نخبه مددجوی گیلانی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان از شناسایی و حمایت ۲۶۰ نخبه مددجوی گیلانی خبر داد و گفت: این اقدام باهدف حمایت جدی از نخبگان و بهره‌گیری از استعداد علمی و فرهنگی آنها در راستای غنای فعالیت‌های فرهنگی کمیته امداد صورت پذیرفته است.

شناسایی و حمایت از ۲۶۰ نخبه مددجوی گیلانی

به گزارش هشت‌دی عباس اهرابی در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به شناسایی نخبگان و مبتکران مددجو در کمیته امداد استان گیلان، عنوان کرد: این اقدام باهدف حمایت جدی از نخبگان و بهره‌گیری از استعداد علمی و فرهنگی آنها در راستای غنای فعالیت‌های فرهنگی کمیته امداد صورت پذیرفته است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۶۰ نخبه تحت پوشش را شناسایی کرده‌ایم، گفت: از این میان ۱۵۳ نفر دانش‌آموز، ۷۷ نفر دانشجو، ۱۳ نفر طلبه علوم دینی و ۱۷ نفر از غیر محصلین هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان، با برشمردن زمینه‌های نخبگی، عنوان کرد: کمیته امداد استان در حوزه‌های علمی – پژوهشی، اختراعات، ورزشی، فرهنگی – هنری، علوم قرآنی و تحصیلی اقدام به شناسایی مددجویان نخبه نموده است.

اهرابی اضافه کرد: در طرح شناسایی نخبگان، مددجویان دارای مقام‌های اول تا سوم ملی و بین‌المللی در رشته‌های مختلف ورزشی، مقام‌های برتر کشوری در مسابقات و رویدادهای هنری و محافظین و برگزیدگان مسابقات قرآن کریم شناسایی شده‌اند.

وی مددجویان دارای اختراعات با کد ثبت، رتبه‌های برتر کنکور سراسری، دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب دارای معدل بالا، رتبه‌های برتر جشنواره‌ها و مسابقات علمی خوارزمی، رازی و جابربن‌حیان و دانش‌آموزان مدارس سمپاد و تیزهوشان را از دیگر مددجویان نخبه شناسایی شده دانست.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان با بیان اینکه در میان نخبگان شناسایی شده، دانشجویان دارای مقالات برتر علمی ISI و همایشی و مؤلف و مترجم کتب علمی نیز هستند، خاطرنشان کرد: طی تفاهم‌نامه‌ای که با بنیاد ملی نخبگان منعقد شده، زمینه عضویت نخبگان تحت حمایت این نهاد در بنیاد فراهم گردیده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه