مدیرکل کمیته امداد گیلان خبر داد:

ارائه تسهیلات به ۱۲۰۰ نفر مددجوی زائر پیاده‌روی اربعین حسینی(ع)

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان از فراهم آوردن بستر مناسب برای حضور گسترده خانواده مددجویان در پیاده‌روی اربعین خبر داد و گفت: کمیته امداد استان آمادگی دارد به ۱۲۰۰ نفر از مددجویان تسهیلات زیارتی ارائه کند.

ارائه تسهیلات به ۱۲۰۰ نفر مددجوی زائر پیاده‌روی اربعین حسینی(ع)

به گزارش هشت‌دی عباس اهرابی در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای فراهم‌آوری زمینه حضور حداکثری مددجویان تحت حمایت در همایش عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی (ع)، کمیته امداد استان آمادگی دارد به ۱۲۰۰ نفر مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان، تسهیلات زیارتی ارائه نماید.

 وی با تأکید بر فراهم‌آوردن زمینه اعزام حداکثری زائرین به حماسه پیاده‌روی زیارت اربعین حسینی (ع) در سال جاری، گفت: کمیته امداد بستر مناسبی را برای حضور گسترده خانواده مددجویان فراهم نموده است.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان، ادامه داد: در این راستا کمک‌هزینه بلاعوض دو میلیون‌تومانی و همچنین وام پنج میلیون‌تومانی با اولویت زائرین زیارت اولی، دانشجویان و نخبگان مورد حمایت که توانایی شرکت در پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) را دارند، پرداخت می‌گردد.

 وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه ستاد مرکزی اربعین، تشرف به زیارت منوط به ثبت‌نام در سامانه سماح می‌باشد، خاطرنشان کرد: مددجویان گرامی پس از هماهنگی با کمیته امداد و مراکز نیکوکاری محل سکونت خود، به‌منظور دریافت تسهیلات مذکور می‌بایست حتماً در این سامانه ثبت‌نام نمایند.

 اهرابی در پایان با اشاره به روش مشارکت خیّرین در این امر خیر، گفت: مردم خیّر و نیکوکار می‌توانند جهت مشارکت در اعزام مددجویان معزز به زیارت اربعین از طریق کد دستوری #۱۲* نذورات خود را پرداخت نمایند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه