مدیرکل آموزش‌وپرورش گیلان:

اربعین مکتبی درس‌آموز و تأثیرگذار در شکل‌گیری شخصیت دانش‌آموزان است

مدیرکل آموزش‌وپرورش گیلان با بیان اینکه مکتب امام حسین (ع) یک کلاس درس است، گفت: ما پدیده پیاده‌روی اربعین را به‌عنوان یک مکتب درس‌آموز و تأثیرگذار در تعیین سبک زندگی و شکل‌گیری شخصیت آینده دانش‌آموزان می‌شناسیم.

اربعین مکتبی درس‌آموز و تأثیرگذار در شکل‌گیری شخصیت دانش‌آموزان است

به گزارش هشت‌دی، محمد فائزی در آستانه پیاده‌روی اربعین حسینی در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: علی‌رغم اینکه آموزش‌وپرورش در فصل تعطیلی مدارس قرار دارد؛ اما تکالیفی در زمینه فرهنگی و هماهنگی امور مربوط به فضای فرهنگی از سوی ستاد اربعین بر عهده داشته است.

 وی با اشاره به اینکه مکتب امام حسین (ع) یک کلاس درس است، اظهار کرد: آموزش‌وپرورش گیلان برای در اختیار قراردادن سالن‌های ورزشی خود در جهت برگزاری مراسم محرم به هیئات مذهبی دریغ نکرده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش گیلان با بیان اینکه مربیان آموزش‌وپرورش هم به شکل معنوی و فکری در کنار هیئت‌های عزاداری بودند، افزود: ما پدیده پیاده‌روی اربعین را به‌عنوان یک مکتب درس‌آموز و تأثیرگذار در تعیین سبک زندگی و شکل‌گیری شخصیت آینده دانش‌آموزان می‌شناسیم.

 فائزی در پایان درباره مراسم آموزش‌وپرورش گیلان در ایام اربعین در سطح استان نیز گفت: در روز اربعین و روزهای منتهی به اربعین از طریق سازمان دانش‌آموزی و بسیج دانش‌آموزی برنامه‌های مختلفی اجرا خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه