مدیرکل کمیته امداد گیلان:

۷۵۰۰ فرصت شغلی جدید برای مددجویان گیلانی کمیته امداد ایجاد شد

مدیرکل کمیته امداد گیلان با پرداخت ۷۸۰ میلیارد تومان تسهیلات از ایجاد ۷۵۰۰ فرصت شغلی در بخش‌های کشاورزی، صنعت و خدمات ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

۷۵۰۰ فرصت شغلی جدید برای مددجویان گیلانی کمیته امداد ایجاد شد

به گزارش ۸دی،عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد گیلان در تشریح جزئیات این خبر گفت: از ابتدای امسال تاکنون، با پرداخت ۷۸۰ میلیارد تومان تسهیلات برای ۷ هزار و ۵۰۰ نفر از مددجویان این نهاد فرصت شغلی در بخش‌های کشاورزی، صنعت و خدمات ایجاد شد.

وی افزود: کمیته امداد گیلان قرار است امسال با پرداخت هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات، ۲۲ هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال این میزان ۳ و نیم برابر افزایش و نیمی از تعهد امسال این نهاد تحقق یافته است.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به پرداخت بقیه تسهیلات تا پایان امسال با همکاری بانک‌های عامل، اضافه کرد: تسهیلات اشغالزایی کمیته امداد گیلان در ۲ بخش خوداشتغالی و کارفرمایی برای به کارگیری مددجویان پرداخت می‌شود.

اهرابی تصریح کرد: کارفرمایان واحد‌های تولیدی در صورت به کارگیری مددجویان کمیته امداد گیلان می‌توانند از مزایای ۲ بسته تشویقی شامل دریافت تسهیلات، پرداخت سهم بیمه‌ی مددجو به مدت ۲ سال از سوی کمیته امداد و یا هر ۲ مورد استفاده کنند.

وی افزود: وظیفه کمیته امداد توانمندسازی مددجویان با ایجاد اشتغال برای ۵ دهک نخست جامعه است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه