استاندار گیلان:

امنیت جامعه مرهون فراجا است

 استاندار گیلان با بیان اینکه امروز آرامش و امنیت جامعه، مرهون رشادت‌ها و تلاش‌های نیروهای فراجا است گفت: همه امکانات لجستیک یا آمادی و هوشمند که سرعت و توان امنیتی در انجام مأموریت‌ها را افزایش دهد، فراهم خواهیم کرد.

امنیت جامعه مرهون فراجا است

به گزارش هشت‌دی  اسدالله عباسی صبح امروز در هفته نیروی انتظامی و در صبحگاه مشترک که با حضور یگان‌های مختلف نظامی و انتظامی در رشت برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، امنیت و سلامت و قدردانی از تلاش نیروهای انتظامی اظهار کرد: فراجا با داشتن نیروهایی از دل مردم و جامعه، برای حفظ اقتدار کشورمان در بحران‌های مختلف در حوزه امنیت داخل کشور و مرزها، از جان خود گذشتند.

 وی ادامه داد: امروز آرامش و امنیت جامعه، مرهون رشادت‌ها و تلاش‌های نیروهای فراجا است.

استاندار گیلان با بیان اینکه دشمن با تهاجم فرهنگی، اندیشه‌های مردم و جوانان ما را نشانه گرفته است، افزود: نیروهای فراجا در بخش‌های مختلفی همچون مقابله با بی‌بندوباری، کنترل ترافیک و امنیت جاده‌های این استان گردشگرپذیر، مبارزه با سرقت و مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا و ارز برای امنیت سرمایه اقتصادی و اجتماعی از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

 عباسی با بیان اینکه این تلاش‌ها نشان از توان‌مندی‌ها، مسئولیت‌پذیری و هماهنگی و همدلی نیروهای نظامی و انتظامی است افزود: ای تلاش‌ها مورد تقدیر رهبر معظم انقلاب اسلامی هم قرار گرفتند.
استاندار گیلان با بیان اینکه در کنار داشتن نیروهای توانمند، آماده و خدمتگزار باید از امکانات و تجهیزات هوشمند مطابق با دانش روز استفاده کرد، تصریح کرد: همه امکانات لجستیک یا آمادی و هوشمند که سرعت و توان امنیتی در انجام مأموریت‌ها را افزایش دهد، فراهم خواهیم کرد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه