فرمانده انتظامی شهرستان رودسر خبر داد:

کشف ۳ فلزیاب‌ قاچاق در رودسر

فرمانده انتظامی رودسر از کشف سه دستگاه فلزیاب قاچاق و متعلقات آن در بخش رحیم‌آباد این شهرستان خبر داد و گفت: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۳ فلزیاب‌ قاچاق در رودسر

به گزارش هشت‌دی سید جلال‌الدین جوانمردی امروز در شورای فرماندهی انتظامی شهرستان رودسر در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه مأموران پاسگاه انتظامی شوئیل حین گشت‌زنی در مناطق ییلاقی بخش رحیم‌آباد به یک دستگاه خودرو سواری پراید مشکوک شدند، اظهار کرد: در بازرسی از خودرو موردنظر، ۳ دستگاه فلزیاب قاچاق و متعلقات مربوطه کشف شد.

وی در ادامه افزود: کارشناسان ارزش تقریبی فلزیاب‌های کشف شده را بیش از ۴ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز و چپاول میراث پیشینیان همواره در دستور کار مجموعه انتظامی قرار دارد و پلیس در مسیر اجرای قانون با مجرمان و متخلفان به‌صورت قاطع و قانونی برخورد می‌کند.

جوانمردی همچنین به عزم جدی پلیس در حراست از میراث‌فرهنگی و مبارزه با قاچاق اشیای عتیقه از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: متهمان ۳۷، ۳۷ و ۴۹ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه