فرمانده انتظامی رودسر خبر داد:

دستگیری عامل ایجاد مزاحمت برای یک دانشجو در رودسر

فرمانده انتظامی رودسر از دستگیری شخصی که برای یک دانشجو در این شهرستان مزاحمت ایجاد می‌کرد، خبر داد.

دستگیری عامل ایجاد مزاحمت برای یک دانشجو در رودسر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»، سید جلاالدین جوانمردی در این رابطه در گفتگو با صداوسیما، اظهار کرد: در پی تماس تلفنی یک شهروند با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در شهرستان رودسر مبنی بر ایجاد مزاحمت فردی برای وی در مسیر دانشگاه، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به حضور مأموران انتظامی در محل و دریافت مشخصات ظاهری فرد مزاحم، افزود: با تحقیقات صورت گرفته متهم ۲۳ ساله این پرونده پس از شناسائی با هماهنگی قضائی در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
سلام باز مزاحمت و تعرض برای دانشجویان دختر دانشکده فنی شرق... مسئولین انتظامی شهرستان رودسر اذعان داشتند که این ها سناریوی دانشگاه گیلان است !!! چه عجب که دستگیر کردید دیدید که سناریو نبود ؟!
ناشناس
استاندار پرتلاش حفظ دانشکده شرق گیلان را به هر قیمتی که باشد برای خود حیثیتی می داند و دانشجویان ناراضی به هر کجا که مراجعه می کنند با در بسته مواجه می شوند و عجیب تر آنکه برخی از دوستان می گویند دانشجویان آنجا از وضعیتشان راضی هستند بالاخره جهان آخرتی هم هست که باید مسئولین پاسخگو باشند که چرا دانشجویان را در دانشکده ای که فاقد خوابگاه امن ، آزمایشگاه کارگاه ، نمازخوانه ، کتابخانه سرویس رفت و آمد دانشجویان و.... است محبوس کرده اند نه اجازه خروج از آنجا را می دهند و نه امکانات لازم را برطرف می کنند فقط وعده های خشک و خالی می دهند مثل بقیه موارد. چون قرار بود ظرف ۱۰ روز مشکلات آنجا را حل کنند دریغ از اینکه حتی یک آجر وارد آن محوطه کرده باشند . تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل . جالب است که باز کسانی هستند که بدون در نظر گرفتن این موارد ، مطالبه کردن از نماینده عالی دولت را نمی پذیرند و چشم بسته حمایت می کنند جالب است بدانید که برخی از افراد اعم از دانشگاهی و غیر دانشگاهی ذکر این واقعیات را ناخوشایند می دانند و به مسئولین عالی رتبه استان پیام موافقت می دهند و در مورد حفظ دانشکده شرق همراهی می کنند و خود را انقلابی هم می دانند گرچه اینها هم روزی باید پاسخگوی مشکلات دانشجویان آنجا باشند.
ناشناس
سلام هردم از این باغ بری میرسد باز از دانشکده فنی شرق گیلان چقدرگفته شد، مکان مناسبی برای خوابگاه وسایر تجهیزات این دانشکده وجود ندارد درمقابل چقدر بنر زده شد از تلاشهای استاندارخستگی ناپذیر جهت ابقای دانشکده، حالا کیست پاسخ بدهد
ناشناس
اگر خواهر و مادر و دختر خودشان با آن صحنه شنیع مواجه میشدند باز هم همین بود؟ هرگز، انجا را اتش میکشیدند واقعا شور سیاسی بازی رو دراوردند
در حاشیه