فرماندار آستارا:

وحدت شیعه و سنی برای دشمنان خطرناک است

فرماندار آستارا با بیان اینکه وحدت بین اهل‌سنت و شیعه و دوری از اختلافات، برای دشمنان خطرناک است، گفت: باید با دوری از تفرقه و در راه رسیدن به هدف مشترک، وحدت خود را حفظ کنیم.

وحدت شیعه و سنی برای دشمنان خطرناک است

به گزارش هشت‌دی محمدرضا شهاب‌زاده امروز در مراسمی به مناسبت هفته وحدت در مسجد اهل‌سنت باباحسن لوندویل با اشاره دشمنی آمریکا با ملت‌های مسلمان اظهار کرد: آمریکایی‌ها از ده‌ها سال پیش نشستند و برای همه کشورهای اسلامی مانند لیبی، افغانستان، ایران، سوریه، یمن و سودان برنامه‌ریزی کردند.

 وی با بیان اینکه آمریکا برای ایران هم نقشه داشت، افزود: آمریکا به دنبال تجزیه ایران ابتدا به پنج و سپس به هفت قسمت تقسیم کنند.

  فرماندار آستارا با بیان اینکه طبق نقشه دشمنان در شمال غرب چند گروه را در غرب کشور جمع کردند تا به کشور ضربه بزنند و بحث جدایی را از آنجا آغاز کنند، تصریح کرد: با موشک‌بارانی که از سوی نظامیان ما انجام شد، لشکری که آماده کرده بودند از هم پاشید و از آن به‌عنوان مرصاد ۲ یاد می‌شود.

 شهاب‌زاده با اشاره به اینکه چنان برنامه‌ای برای کشور داشتند که سمت سیستان و بلوچستان و قفقاز جنوبی و حتی در زنگزور دولت موقت و رئیس‌جمهور تعیین کردند، افزود: برای همه اینها بودجه‌های مختلفی گذاشتند و حالا سؤال اینجاست که چرا کشوری مثل آمریکا که بااین‌همه مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کند، این همه بودجه‌های کلان می‌گذارد تا این اتفاقات رخ دهد.

 شهاب‌زاده عنوان کرد: باتوجه‌به اینکه ایران ام‌القرای جهان اسلام شده، این وحدت بین اهل‌سنت و شیعه به‌دوراز اختلافات، برایشان خطر است؛ باید تفرقه باشد تا از قدرت کشور بکاهند، چیزی که در سوریه موفق شدند و در افغانستان هم در حال رخ‌دادن است.

 وی اظهار کرد: اگر کشورهای ضعیف مقابل خود ببینند، در اهداف موفق خواهند شد؛ اما در ایران با هدایت داهیانه رهبر معظم انقلاب از این بلا دور شدیم.

 فرماندار آستارا ۱۱ هزار شهید اهل‌سنت در جنگ تحمیلی را مورد اشاره قرارداد و گفت: آنها و صدها نمونه دیگر نشان از این دارد که کشور ما با این عظمت و این سرمایه بزرگ به‌طورقطع شکست‌پذیر نخواهد بود.

 وی تأکید کرد: باید با دوری از تفرقه و در راه رسیدن به هدف مشترک، وحدت خود را حفظ کنیم و نشان دهیم در این کشور برادری پابرجاست؛ باید این وحدت تداوم داشته باشد تا موجب تقویت اسلام در برابر جهان کفر شود.
انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه