رئیس کل گمرک ایران:

پذیرش خودرو در پایانه مرزی آستارا افزایش می‌یابد

رئیس‌کل گمرک ایران با بیان اینکه پل جدید مرزی آستارا تا چند هفته آینده آماده بهره‌برداری است، گفت: با تدابیر اتخاذ شده به دنبال افزایش ظرفیت تردد خودروی در این پایانه مرزی هستیم.

پذیرش خودرو در پایانه مرزی آستارا افزایش می‌یابد

 محمد رضوانی‌فر در حاشیه بازدید از پل مرزی قدیم و جدید ایران و جمهوری آذربایجان در گفتگو با هشت‌دی، اظهار کرد: پل جدید مرزی تا چند هفته آینده آماده بهره‌برداری می‌شود.

 وی با بیان اینکه در بازدید امروز بحث بر این بود که نحوه استقرار دستگاه‌های ارائه‌دهنده خدمات در محل پل جدید به چه شکلی باشد، افزود: در این خصوص تصمیماتی اتخاذ شد.

 رئیس‌کل گمرک ایران، ساخت پایانه در محل پل جدید و استقرار موقت سایر دستگاه‌های ارائه‌دهنده را از تصمیمات اتخاذ شده امروز عنوان کرد و تصریح کرد: در حال حاضر برای تسهیل در پذیرش، کامیون‌های خالی که از سمت آذربایجان به ایران می‌آیند در محل پل جدید صورت می‌گیرد.

 رضوانی‌فر از بازدید خود از محل گمرک قدیمی و جدید شهرستان آستارا خبر داد و گفت: تصمیم گرفته شد سازه فلزی پل قدیم تقویت شود و ظرفیت تردد روی پل قدیم هم افزایش یابد.

 معاون وزیر اقتصاد و امور دارایی با بیان اینکه روزانه ۵۰۰ ماشین برای رفت و برگشت از این مسیر استفاده می‌کنند، ادامه داد: با تدابیر اتخاذ شده ما به دنبال افزایش ظرفیت تردد خودروی در این پایانه مرزی هستیم.

 وی با بیان اینکه با نصب آشکارساز نواقص گمرک رفع شده است، ادامه داد: محوطه گمرک آستارا نوسازی و بازسازی شده است.

 رضوانی‌فر از راه‌اندازی سامانه نوبت‌دهی از سوی راهداری خبر داد و گفت: پذیرش خودرو در گمرک آستارا از این به بعد صرفاً بر اساس سامانه نوبت‌دهی خواهد بود.

 رئیس‌کل گمرک ایران ادامه داد: گمرک جمهوری اسلامی ایران علی‌رغم بدعهدی سرمایه‌گذار و عدم تعهدات خود در آستارا مستقر است و در حال ایفای خدمات است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه