معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

تملک زمین ۷ هکتاری برای احداث پایانه جدید آستارا

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به راه‌اندازی سایت جدید پایانه مرزی آستارا، گفت: هفت هکتار زمین برای ایجاد این پایانه تملک شده است.

تملک زمین ۷ هکتاری برای احداث پایانه جدید آستارا

 داریوش امانی صبح امروز در بازدید از محور ترانزیتی آستارا در گفتگو با هشت‌دی با اشاره به دیدار دو ماه گذشته وزیر راه و شهرسازی با معاون نخست‌وزیر جمهوری آذربایجان، اظهار کرد: در این جلسه قرار شد ظرف چهار ماه امکان عبور موقت از پل آستاراچای اتفاق بیفتد و مصوب شد که جمهوری اسلامی دراین‌رابطه اقداماتی را انجام دهد.

 وی با بیان اینکه ایجاد سایت پایانه مرزی از جمله اقداماتی است که ایران باید انجام دهد، گفت: امروز و در این بازدید به دنبال بررسی و ارزیابی امور هستیم.

 معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه طبق این توافق ما دو ماه دیگر فرصت داریم که سایت مذکور را راه‌اندازی کنیم، گفت: راه دسترسی کامیون‌ها هم باید در این بازه زمانی ایجاد شود.

 امانی با اعلام خبر تملک زمین برای پایانه جدید آستارا، بیان کرد: با همکاری استانداری گیلان تاکنون هفت هکتار زمین برای ایجاد این پایانه تملک شده است.

 معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هزینه این زمین توسط اداره کل راه و شهرسازی گیلان پرداخت شده است، افزود: ما این آمادگی را داریم کار ساخت پایانه مذکور را در همین میزان زمین تملک شده آغاز کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه