وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

راه‌اندازی پایانه مرزی جدید آستارا تا چند ماه آینده

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به آغاز کار سامانه نوبت‌دهی برای کامیون‌ها در پایانه مرزی آستارا، گفت: ساخت پایانه جدید در ۵ کیلومتری مرز آستارا برای حل مشکل ترافیک کامیون‌ها در دستور کار قرار دارد.

راه‌اندازی پایانه مرزی جدید آستارا تا چند ماه آینده

به گزارش هشت‌دی، مهرداد بذرپاش در بازدید از پایانه مرزی آستارا، اظهار کرد: مشکل کامیون‌ها در مرز  آستارا را از چند ماه گذشته در دستور کار خود قرار داده‌ایم و با طرف آذربایجانی هم در این خصوص صحبت‌هایی صورت گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر پل بین مرز ایران و آذربایجان که در مرز آستارا قرار دارد قابلیت تردد بیش از ۲۵۰ تریلی چه در ورود و چه در خروج ندارد که با کمک مهندسان ایرانی تعریض و ایمن سازی این پل را در دستور کار خود قرار داده ایم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سامانه نوبت‌دهی برای کامیون‌ها را از دو، سه روز پیش راه‌اندازی کرده‌ایم و از امروز به صورت رسمی کار این سامانه آغاز شده است، گفت: کامیون‌هایی که پیش از این بین ۳ تا ۴ روز در پایانه برای عبور از گمرک معطل می‌شدند از طریق این سامانه اقدام به دریافت نوبت می‌کنند تا هم مشکلی در تاخیر ارسال کالا وجود نداشته باشد و رانندگان چندان اذیت نشوند.

بذرپاش بیان کرد: پایانه مرزی جدیدی را هم  در ۵ کیلومتری این پایانه در حال احداث داریم که سرعت اجرای آن را افزایش داده‌ایم و در حال حاضر پل این پایانه ساخته شده و در مرحله ساخت باراندازها هستیم که سعی داریم به صورت موقت این پایانه را تا چند ماه آینده افتتاح کنیم که بخشی  از ترافیک کامیون‌ها را به این پایانه انتقال  دهیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه