نماینده مردم رشت و خمام در مجلس:

ناله کشاورزان گیلانی به جایی نمی‌رسد؟

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشاورزان شمال کشور در این روزها بدترین روزهای عمر خود را می‌گذرانند، گفت: آه و ناله کشاورزان گیلانی به جایی نمی‌رسد؟ این کشاورزان نیازمند کمک‌های دولتی هستند.

ناله کشاورزان گیلانی به جایی نمی‌رسد؟

به گزارش هشت‌دی محمدرضا احمدی در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۲۰ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با اشاره به وضعیت بحرانی کشاورزان گیلانی اظهار کرد: چرا با ارز دولتی برنج وارد کشور شد و این ارز یارانه‌ای به چند شرکت متمول اختصاص یافت، در حالی که برنج وارد شده به کشور چندین برابر نیاز کشور بود.

وی با بیان اینکه کشاورزان شمال کشور در این روزها بدترین روزهای عمر خود را می‌گذرانند، افزود: چرا صدای دولتمردان و نمایندگان مجلس درنیامد و چرا این ارز به چند شرکت متمول پرداخت شد تا برنج بیش از نیاز کشور وارد شود؟ آه و ناله کشاورزان گیلانی به جایی نمی‌رسد؟ این کشاورزان نیازمند کمک‌های دولتی هستند.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برنج سال گذشته در انبارهای شالیکوبی و حتی منازل کشاورزان مثل یخ در حال آب‌شدن است و کشاورزان خراب‌شدن دسترنج خود را مشاهده کرده و چاره‌ای ندارند. در این خصوص باید بحث تحول اقتصادی دیده شده و کمک کنیم تا تسهیلات لازم در این خصوص به این کشاورزان پرداخت شود
انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه