نماینده مردم رشت و خمام در مجلس در گفتگو با هشت‌دی:

قانون خدمات کشوری در رابطه با فرهنگیان باید اجرایی شود

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، گفت: قانون خدمات کشوری که حق مسلّم فرهنگیان محسوب می‌شود باید اجرایی شود لذا در حال هماهنگی با شورای هماهنگی حقوق و دستمزد در راستای بهره‌مندی این قشر از حمایت‌های مقطعی و کمک‌های معیشتی و تشویقی هستیم.

قانون خدمات کشوری در رابطه با فرهنگیان باید اجرایی شود

جبار کوچکی‌نژاد در گفتگو‌ با هشت‌دی، ضمن‌گرامیداشت روز معلم با اشاره به اقدامات حمایتی دولت و مجلس از این قشر زحمتکش، اظهار کرد: مجلس با اِعمال اصلاحاتی توانست لایحه رتبه‌بندی را به عنوان مطالبه عمومی فرهنگیان را تقدیم دولت کند اما متاسفانه دولت در اجرای آیین‌نامه آن نتوانست به خوبی عمل کند.

وی به طرح رتبه‌بندی فرهنگیان به عنوان یک اقدام بزرگ در نظام‌ جمهوری‌ اسلامی اشاره کرد و گفت: به نظر می‌آید که دولت در این راستا باید دقت‌عمل بیشتری را اِعمال کند لذا طرح رتبه‌بندی مسیر پر چالشی است و با وجود اجرای آن هنوز بخش اعظمی از این قشر نسبت به این طرح معترض هستند که نشان‌دهنده این است که اجرای این طرح آن‌طور که باید و شاید با موفقیت همراه نبود.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، افزود: از طرفی با توجه به سرعت‌تورم، اثرات افزایش حقوق از بین خواهد رفت که‌ این امر موجب نارضایتی این قشر خواهد شد.

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: قانون خدمات کشوری که حق مسلّم فرهنگیان محسوب می‌شود باید اجرایی شود لذا در حال هماهنگی با شورای هماهنگی حقوق و دستمزد در راستای بهره‌مندی این قشر از حمایت‌های مقطعی و کمک‌های معیشتی و تشویقی هستیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه