رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان:

جشنواره «حریم رسالت» تمدید شد

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان از تمدید مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره رسانه‌ای بانوان حریم رسالت خبر داد و گفت: بانوان فرهیخته گیلانی برای ارسال آثار و دریافت اطلاعات تکمیلی می‌توانند به آدرس مجازی این جشنواره مراجعه نمایند.

جشنواره «حریم رسالت» تمدید شد

مهدی پارسا در گفتگو با هشت‌دی از تمدید جشنواره حریم رسالت خبر داد و اظهار کرد: بانوان فرهیخته و اصحاب رسانه علاقمند به شرکت در دومین جشنواره رسانه‌ای بانوان حریم رسالت می‌توانند آثار خود را تا ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ به سامانه این جشنواره ارسال نمایند.

وی با بیان اینکه نشانی اینترنتی سامانه دومین جشنواره حریم رسالت https://harimeresalat.com می‌باشد، افزود: بانوان فرهیخته گیلانی علاوه بر ارسال آثار، اطلاعات تکمیلی را می‌توانند از این سامانه کسب نمایند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان تصریح کرد: شرکت‌کنندگان باید آثار خود را در قالب گزارش تحقیقی و تحلیلی، گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ، گزارش ویدئویی، مستند، پادکست و در هر قالب ۵ اثر به نشانی الکترونیک این جشنواره ارسال کنند.

پارسا ادامه داد: بانوان توانمند رسانه‌ای می‌توانند آثار خود را با محورهای نقش زنان جهان اسلام در تمدن‌سازی، گفتمان انقلاب اسلامی، زن استحکام خانواده، جمعیت و ترویج سبک زندگی اسلامی، زن در رسانه‌های غربی، افتخارآفرینی زنان مسلمان در میادین بین‌المللی به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه