رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

انقلاب اسلامی سبب تغییر هندسه قدرت در دنیا شد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه انقلاب اسلامی سرآغاز جدیدی را در مسیر تاریخ رقم زد، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی تحولات بزرگی شکل گرفت که سبب تغییر هندسه قدرت در دنیا شد.

انقلاب اسلامی سبب تغییر هندسه قدرت در دنیا شد

به گزارش هشت‌دی سردار غلامرضا سلیمانی پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت در زیباکنار رشت، اظهار کرد: این رویداد در زمانی شکل‌گرفته که در یک صحنه تقابل جدی بین حق و باطل قرار داریم، در حال حاضر دیدگان مردم دنیا مشاهده می‌کنند که قدرت‌های غربی و در رأس آن آمریکا تمام ظرفیت‌ها و توانایی‌های فناورانه نظامی خود را در اختیار رژیم کودک‌کش اسرائیل قرار داده تا صدای حق‌طلبی و آزادی‌خواهی این مردم مظلوم را خاموش کند.

 وی با بیان اینکه در طول ۴۰ روز اخیر، بیش از ۱۲ هزار نفر که بخش اعظمی از آن‌ها کودکان و زنان هستند در غزه به شهادت رسیدند، گفت: وقایع غزه سرآغاز یک تحول و دوره جدید در تاریخ بشری محسوب می‌شود که آثار و پیامدهای این پیروزی زمان‌بر است.

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه این پیروزی توسط رسانه‌های مردم‌پایه رقم خورد، گفت: از طرفی جبهه رسانه‌ای شیاطین در سمت متجاوزان ایستاده‌اند و تمام ظرفیت‌های خود را در اختیار این رژیم قاتل قرار دادند؛ اما در سمتی دیگر وجدان‌های بیدار و حق‌طلب جهان ایستاده که تنها منحصر به کشورهای مسلمان نیست همان‌طور که در لندن، فرانسه، واشنگتن و سایر شهرهای جهان می‌بینیم تجمعات عظیمی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین شکل گرفت؛ لذا این تبیین و روشنگری توسط انسان‌های حق‌طلب در فضاهای مختلف به‌خصوص رسانه‌ها رقم خورد که سبب تحول خیره‌کننده و غیر قابل پیش‌بینی در این راستا شده است.

 سردار سلیمانی ادامه داد: این افراد به‌وسیله ابزارهایی این پیروزی را رقم زدند که دشمن تصور می‌کرد تداوم امپراطوری خویش را با آن تضمین می‌کند؛ لذا همین رسانه به‌صورت گسترده و مردم‌پایه در سطح دنیا توانست یک جهاد تبیین گسترده را رقم بزند که امروز شاهد تجمعات چندصدهزارنفری در محکومیت این جنایت‌ها هستیم و این مسئله اتفاق بزرگی است.

 وی تصریح کرد: این نیروهای انقلابی و پایِ‌کار همواره در تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی در میدان‌های مختلف نقش‌آفرینی کرده و از آرمان‌های اسلام و انقلاب پاسداری می‌کنند که یکی از این عرصه‌ها رسانه است که به‌وسیله تولید محتوا در فضای مجازی در حال فعالیت هستند و فارغ از شکل‌گیری جهاد تبیین آثار سازنده‌ای در راستای تحقق جامعه اسلامی و ایران قوی دارد.

ضرورت نقش‌آفرینی بانوان در جهت تحقق ایران قوی

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به ابعاد این رویداد رسانه‌ای، بیان کرد: این جشنواره سرآغازی برای نقش‌آفرینی بانوان انقلابی در جهت تحقق ایران قوی در همه عرصه‌ها است؛ اما نباید از اهمیت رسانه غفلت شود.

 سردار سلیمانی افزود: امروزه فضای مجازی به‌وسیله فناوری‌های به‌روز در حال پیشرفت و تکمیل است که با رسانه‌ها ممزوج شده است و نیازمند بهره‌گیری از این ظرفیت در جهت تحقق اهداف هستیم.

 وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی سرآغازی جدید را در مسیر تاریخ رقم زد، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی شاید تصورمان این بود که در ظاهر یک نظام وابسته سرنگون شده اما این یک تصور ساده‌انگارانه بود درحالی‌که تحولات بزرگی در حال شکل‌گیری بود که سبب تغییر هندسه قدرت در دنیا شد.

قطعاً خون مظلومین دامن جنایت‌کاران را خواهد گرفت

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: امروز در جریانات غزه اگر همراهی و پشتیبانی آمریکا نبود قطعاً رژیم غاصب اسرائیل در جهان وجود نداشت و دچار فروپاشی شده بود؛ لذا این حجم از تسلیحات که از زمین و آسمان بر غزه در حال فروریزی است، ناشی از حمایت‌های آمریکا است؛ اما قطعاً خون این مظلومین دامن این جنایت‌کاران را خواهد گرفت و راهی برای فرار از این مهلکه ندارند.

 سردار سلیمانی به راهبرد غلبه خون بر شمشیر به‌عنوان پیام عاشورا اشاره و عنوان کرد: این راهبرد امروز سبب تحول در جهان اسلام شده است؛ لذا امروز متجاوزان سرافکنده‌تر از هر دوره‌ای هستند و در دادگاه‌های حق‌طلب در راستای دادخواهی مظلومین محکوم خواهند شد و این رسالت بر عهده رسانه است که خواستار محاکمه این متجاوزان باشند.

 وی ادامه داد: انقلاب اسلامی دوره جدیدی را برای انتقال قدرت از غرب به شرق عالم به محوریت ایران رقم زد.

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان، خاطرنشان کرد: نیازمند گسترش عمق و تعدد تولیدات رسانه‌ای و توجه به جنبه‌های تخصصی هستیم که زیرساخت‌های آن نیز فراهم شده است.

 انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه