فرمانده سپاه قدس گیلان:

معماری جامعه بر عهده بانوان است

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه معماری جامعه بر عهده بانوان است، گفت: معماری درست جامعه مترصد یک خانواده سالم است که بخش اعظمی از این مسئولیت خطیر بر عهده مادران و زنان کشور ما است.

معماری جامعه بر عهده بانوان است

به گزارش هشت‌دی سردار حمید دامغانی پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت در زیباکنار رشت ضمن گرامیداشت هفته بسیج و میلاد حضرت زینب (س) اظهار کرد: این بانوی عاشورایی با مدیریتی بی‌نظیر، یک جهاد رسانه‌ای و یک اقدام تبیینی را بنیان نهاد.

 وی افزود: ماندگاری واقعه کربلا و عاشورا به‌واسطه نقش بی‌نظیر حضرت زینب (س) است که در آن شرایط سخت با منطقی قوی و مدیریت عواطف و احساسات توانست نقشی مهم را ایفا کند.

 فرمانده سپاه قدس گیلان هم‌زمانی برگزاری رویداد حریم رسالت با ولادت حضرت زینب (س) را انتخابی دقیق و مبارک دانست و گفت: برگزاری این‌گونه جشنواره‌ها بیش از هر زمان دیگری ضرورت دارد.

 سردار دامغانی تصریح کرد: در یک جنگ ترکیبی تمام‌عیار قرار داریم که فضای بین‌الملل را در تمام عرصه‌ها فراگرفته و محوریت اصلی آن، نظام جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت است.

 فرمانده سپاه قدس گیلان ادامه داد: امروز رسانه تبدیل به یک ابزار استعمار جدید توسط جهان سلطه در جهت حکمرانی و هدایت اراده‌ها شده تا سلطه را در جامعه هدف خویش اعمال کند که نقطه مرکزی آن نظام مقدس انقلاب اسلامی و محور مقاومت است.

 وی با بیان اینکه برگزاری این جشنواره سبب تحرک و پویایی رسانه خواهد شد، گفت: این رویداد سبب شناخت ظرفیت‌های رسانه‌ای بانوان خواهد شد این در حالی است که فارغ از تبلیغات رسانه‌ای، معماری جامعه بر عهده بانوان است که اگر این نقش‌آفرینی به حاشیه رود، تصویر زیبایی از جامعه مشاهده نخواهد شد.

 سردار دامغانی بر شناخت ظرفیت‌ها در حوزه بانوان تأکید کرد و گفت: نقش محوری بانوان به‌واسطه محوریت زن در کانون خانواده قابل‌اهمیت است؛ لذا معماری درست جامعه مترصد یک خانواده سالم است که بخش اعظمی از این مسئولیت خطیر بر عهده مادران و زنان کشور ما است.

 فرمانده سپاه قدس گیلان در ادامه تصریح کرد: پیروزی خون بر شمشیر به‌واسطه حضرت زینب (س) رقم خورد که توانست یک شکست ظاهری نظامی را به یک پیروزی قطعی حقیقی بدل کند.

 سردار دامغانی در پایان خاطرنشان کرد: بسیج جهانی علیه صهیونیسم به علت کارکرد مفید رسانه‌ها در این رابطه است که در این بین نقش بانوان می‌تواند مؤثر واقع شود.

 انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه