فرمانده سپاه قدس گیلان مطرح کرد:

بسیج دانشجویی عنصری مهم در امیدافزایی و شکست محاصره تبلیغاتی

فرمانده سپاه قدس گیلان، گفت: اساسی‌ترین جهاد ما شکست محاصره تبلیغاتی و امیدافزایی است و برای این کار نیازمند تلاش دانشجویانی هستیم که با عقلانیت کامل و به صورت فنی در این مسیر گام بردارند.

بسیج دانشجویی عنصری مهم در امیدافزایی و شکست محاصره تبلیغاتی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» سردار حمید دامغانی امروز امروز در مراسم معارفه مسئول جدید بسیج دانشجویی گیلان با بیان اینکه بسیج دانشجویی یکی از اقشار مؤثر در مجموعه بسیج است، اظهار کرد: امامین انقلاب جایگاه ویژه‌ای برای بسیج دانشجویی قائل هستند.

وی با بیان اینکه رهبری نقش، جایگاه و امید ویژه‌ای برای بسیج دانشجویی قائل هستند، افزود: بیانیه گام دوم برای جوانان متعهد کشور است که لازمه اجرایی‌شدن سرفصل‌های بیانیه، حرکت عمومی جوانان متعهد و فعال در بسیج دانشجویی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه منطق جنگ شناختی حفظ سلطه مستکبران است، ادامه داد: ایران اسلامی همواره مورد طمع دشمنان است و در این جنگ شرایط ویژه‌ای پیدا کرده است؛ لذا نقش بسیج دانشجویی صدچندان شده است.

سردار دامغانی یکی از کارکردهای مجموعه دانشجویی را مدل‌سازی مستمر دانست و تصریح کرد: مدلی که از گروه‌های جهادی و راهیان نور وجود دارد از بسیج دانشجویی آغاز شده و انتظار از بسیج دانشجویی ارائه مدل و پیروی سایرین از این مدل است.

فرمانده سپاه قدس گیلان بیان کرد: اگر نیت‌ها و تلاش‌ها درست باشد می‌توان در متن یک جهاد مستمر و دائمی حرکت کرد.

وی خاطرنشان کرد: اساسی‌ترین جهاد ما شکست محاصره تبلیغاتی و امید افزایی است و برای این کار نیازمند تلاش دانشجویانی هستیم که با عقلانیت کامل و به صورت فنی در این مسیر گام بردارند.

سردار دامغانی عنوان کرد: دانشجویان موتور محرک و پیشران انقلاب به سمت اهداف هستند تا به سمت تشکیل جامعه اسلامی و سپس تمدن اسلامی حرکت کنیم.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه