عضو کمیسیون امنیت ملی:

حریم رسالت روایتگر جایگاه زن از نگاه ایران است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: روایت زن در تراز انقلاب در بستر جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت فرصت مناسبی برای معرفی الگوی سوم زن مسلمان و جایگاه زن از نگاه جمهوری اسلامی ایران است.

حریم رسالت روایتگر جایگاه زن از نگاه ایران است

به گزارش هشت‌دی زهره الهیان در حاشیه جلسات هماهنگی دبیرخانه جشنواره حریم رسالت در گفتگو با خبرنگاران با ابراز خرسندی از این اقدام نو در حوزه زن و رسانه در راستای روایت دستاوردهای نظام در حوزه زنان اظهار کرد: دشمنان در تلاش‌اند تا وجهه جمهوری اسلامی ایران را ناقض حقوق زن معرفی کرده و این روایت را منعکس کنند که زن در جمهوری اسلامی جایگاهی نداشته و از حقوق طبیعی و اجتماعی محروم است.

وی با بیان اینکه جشنواره رسانه‌ای بانوان حریم رسالت بستری است برای معرفی جایگاه واقعی زنان در جمهوری اسلامی ایران، افزود: جشنواره حریم رسالت با روایت فعالیت‌ها و توانمندی‌های زنان موجب معرفی جایگاه حقیقی زنان در نظام شده و با فعالیت رسانه‌ای افکار عمومی داخل و خارج متوجه ظرفیت و جایگاه والای زن در تراز انقلاب می‌شوند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه الگوی سوم زن در جمهوری اسلامی مدل جدیدی به‌غیراز زن شرقی و زن غربی معرفی کرده است، تصریح کرد: جشنواره رسانه‌ای بانوان حریم رسالت بستری برای معرفی مدل الگوی سوم زن مسلمان است و بانوی در تراز انقلاب را به طور جهان‌شمول روایت می‌کند.

الهیان با تأکید بر اینکه حمایت سازمان‌ها و دستگاه‌ها از جشنواره رسانه‌ای بانوان حریم رسالت گفت: روایت زن در تراز انقلاب در بستر جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت فرصت مناسبی برای معرفی الگوی سوم زن مسلمان و جایگاه زن از نگاه جمهوری اسلامی ایران است.

این مسئول با بیان اینکه روایت موفقیت زنان در جشنواره بانوان حریم رسالت توسط بانوان صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: دومین جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت به میزبانی گیلان برگزار و نفرات برگزیده در این رویداد بزرگ رسانه‌ای معرفی خواهند شد.

انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه