جانشین ستاد اربعین گیلان خبر داد:

اعزام ۳۰ پزشک و پرستار بسیجی به عراق

جانشین کمیته هماهنگی و پشتیبانی ستاد اربعین گیلان از اعزام ۳۰ پزشک، پرستار و امدادگر از معاونت سلامت سپاه قدس گیلان و بسیج جامعه پزشکی برای خدمت به زائران اربعین به عراق خبر داد.

اعزام ۳۰ پزشک و پرستار بسیجی به عراق

به گزارش هشت‌دی  احمدرضا منشوری امروز و در حاشیه بازدید از ستاد اربعین استان گیلان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۳۰ پزشک، پرستار و امدادگر از معاونت سلامت سپاه قدس گیلان و بسیج جامعه پزشکی برای ارائه خدمات امدادی و بهداشت و درمان به زائران اربعین، به کشور عراق اعزام شدند.

وی بیان اینکه کمک به جابه‌جایی و حمل‌ونقل، تأمین اقلام موردنیاز و ارائه خدمات درمانی و امدادی زائران اربعین از وظایف کمیته هماهنگی و پشتیبانی ستاد اربعین گیلان است افزود: ۱۰ دستگاه اتوبوس و پنج دستگاه مینی‌بوس از سوی سپاه قدس گیلان برای جابه‌جایی زائران اربعین در نظر گرفته شده است.

جانشین کمیته هماهنگی و پشتیبانی ستاد اربعین گیلان ادامه داد: تاکنون هزار و ۲۰۳ نفر از زائران با این اتوبوس‌ها به مرز انتقال داده شده‌اند.

منشوری به‌کارگیری خودروهای تریلی برای حمل تجهیزات مواکب، کامیون‌های یخچال‌دار و حامل تانکر آب را از دیگر اقدامات این کمیته برای تأمین نیازهای زائران اعلام کرد و گفت: تلاش کرده‌ایم نیازهای مواکب در زمینه موتور دیزل، سامانه‌های سرمایشی و خنک‌کننده از جمله کولر و پنکه و همچنین آب آشامیدنی را در حد توان، تأمین کنیم.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه