در سومین روز از هفته دولت رخ داد؛

بهره‌برداری بیش از ۲۷۰ طرح‌ عمرانی در گیلان

 امروز در سومین روز از هفته دولت بیش از ۲۷۰ طرح عمرانی در مناطق مختلف گیلان به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری بیش از ۲۷۰ طرح‌ عمرانی در گیلان

به گزارش هشت‌دی، امروز در سومین روز از هفته دولت بیش از ۲۷۰ طرح عمرانی مناطق مختلف گیلان به بهره‌برداری رسید. برای اجرای این طرح‌ها، در مجموع بیش از ۵۷۰ میلیارد تومان، هزینه شده است.

در سومین روز از هفته دولت، ۸۶ طرح عمرانی در بخش مرکزی رشت به بهره‌برداری رسید که برای اجرای این طرح‌ها در مجموع ۱۸۳ میلیارد تومان هزینه شده و سرپرست فرمانداری رشت به‌صورت نمادین صبح امروز چند طرح را افتتاح کرد. همچنین ۵۰ طرح عمرانی در اسالم تالش به بهره‌برداری رسید. این طرح‌ها شامل آسفالت معابر، تکمیل و تجهیز ساختمان آتش‌نشانی، یک واحد تولیدی است که برای اجرای آن‌ها ۸۷ میلیارد تومان هزینه شد.

طی سومین روز از هفته دولت در آستانه‌اشرفیه ۳۲ طرح عمرانی شامل ۲۷ طرح تقویت برق، آسفالت راه‌های روستایی در مجموع با ۲۱ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید و ۳۰ طرح عمرانی هم امروز در رودبار افتتاح شد. همچنین ۲۱ طرح برق‌رسانی، ۷ طرح عمرانی شهری، ساماندهی گلزار شهدا و یک استخر کشاورزی از طرح‌هایی بود که با ۲۰ میلیارد تومان هزینه افتتاح شد.

امروز در آستارا ۱۶ طرح عمرانی با ۴۸ میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان هزینه به بهره‌برداری رسید که شامل واگذاری ۸ خانه، ۲ طرح مخابراتی، دفتر خدماتی مسافرتی و ۵ طرح بخشداری مرکزی در حیران آستارا است. در املش هم امروز ۱۵ طرح عمرانی شامل افتتاح هم‌زمان ۱۲ طرح توسعه و تقویت برق، دو واحد مسکن کمیته امداد و یک واحد خانه مسافر با ۸ میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان هزینه افتتاح شد.

امروز ۹ طرح عمرانی در تولمات صومعه‌سرا شامل، تقویت و توسعه شبکه برق، بازسازی دو بقعه متبرکه، آسفالت معابر، و دو طرح ورزشی در مجموع با ۲۰ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان هزینه به بهره‌برداری رسید. ساخت، ساختمان اداری و تجاری شهرداری تولمشهر هم با ۳۰ میلیارد اعتبار آغاز شد. در رشت هم ۸ طرح عمرانی و عام‌المنفعه امروز به بهره‌برداری رسید برای این طرح‌ها که شامل زیرسازی و آسفالت معابر شهری و روستایی احداث برج‌های نوری شهر احمدسرگوراب، احداث سورتینگ و بسته‌بندی برنج، سه خانه بهداشت است ۱۸ میلیارد تومان هزینه شد.

طی سومین روز تز هفته دولت ۶ طرح عمرانی هم در بخش مرکزی لاهیجان شامل آسفالت و جدول‌گذاری راه روستایی، و طرح تجهیز و نوسازی اراضی کشاورزی با ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه به بهره‌برداری رسید.

در ماسال هم ۶ طرح عمرانی شامل رونمایی از آب‌نمای شهدای تاسکوه، راه‌اندازی بازارچه گردشگری، آبرسانی و آسفالت راه روستایی، راه‌اندازی دو واحد تولیدی و آموزشی درمجموع با ۴ میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان امروز به بهره‌برداری رسید. ساخت ساختمان دهیاری میرمحله ماسال هم آغاز شد. ۴ طرح عمرانی در سیاهکل امروز با ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شامل بهره‌برداری آب‌بندان روستای ازبرم، پارک کودکان روستای لیشَک، ساختمان دهیاری روستای لیشَک و مجموعه پرورش گل‌وگیاه افتتاح شد.

امروز ۳ طرح عمرانی هم در فومن به بهره‌برداری رسید. این طرح‌ها شامل روکش آسفالت راه ارتباطی، تعمیق و بازسای استخر ذخیره آب کشاورزی است که با بیش از ۱۴ میلیارد تومان هزینه افتتاح شد. ۳ عمرانی هم در لنگرود شامل تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری، انتقال آب کشاورزی با لوله پلی‌اتیلن در میان پاپکیاده و کلیدبر با ۱۰ میلیارد و ۹۰ میلیون تومان هزینه و بهره‌مندی ۲۷۵ خانوار به بهره‌برداری رسید.

همچنین امروز در رودسر استخر سرپوشیده ورزشی با سرمایه‌گذاری ۱۵ میلیاردتومانی بخش خصوصی افتتاح شد.

نخستین زمین فوتبال ساحلی رضوانشهر هم امروز در دبیرستان شهید رجایی این شهرستان با ۱۱۰ میلیون تومان هزینه به بهره‌برداری رسید.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه