مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان خبر داد:

بهره‌برداری از ۵۳ پروژه آب‌رسانی در گیلان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان از بهره‌برداری از ۵۳ پروژه آب و فاضلاب در ۶۷ روستا و ۹ شهر استان خبر داد و گفت: اعتبار این پروژه‌ها از محل منابع ملی، استانی و سایر ردیف‌ها تأمین شده است.

بهره‌برداری از ۵۳ پروژه آب‌رسانی در گیلان

به گزارش هشت‌دی مازیار علی‌پور در حاشیه بهره‌برداری از پروژه‌های آب‌رسانی در گیلان هم‌زمان با آغاز هفته دولت اظهار کرد: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام اولویت دولت سیزدهم برای آبادانی و پیشرفت ایران اسلامی بوده که بارها از سوی رئیس‌جمهور مورد تأکید قرار گرفته است.

وی ادامه داد: با موافقت رئیس‌جمهور در سفر استانی خود به تخصیص اعتبارات و تأمین منابع لازم امروز شاهد افتتاح پروژه آب‌رسانی در گیلان هستیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان عنوان کرد: در این راستا این شرکت با تخصیص اعتبارات مناسب توانست ۵۳ پروژه در حوزه توسعه آب دفع بهداشتی فاضلاب در ۶۷ روستا و ۹ شهر استان را برای زمان حاضر تکمیل و آماده بهره‌برداری کند.

علی‌پور افزود: توسعه شبکه توزیع آب شرب به طول ۱۵۵ کیلومتر، لوله‌گذاری خط انتقال به طول ۹۱ کیلومتر، ۲ دهنه بهسازی چشمه، ۱۵ باب احداث مخزن ذخیره آب شرب با حجم ۳۱ هزار و ۱۱۰ مترمکعب، ۴ حلقه حفر چاه، احداث ۶ باب ایستگاه پمپاژ، ۴ مورد محوطه‌سازی ایستگاه پمپاژ، ۶ مورد بازسازی فیلترهای آب روستایی، اجرای شبکه فاضلاب به طول ۳.۸ کیلومتر، ۱۱۵ باب احداث منهول فاضلاب و ۲ مورد احداث ایستگاه پمپاژ فاضلاب از اقدامات انجام شده برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌هاست.

وی با بیان اینکه برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها اعتباری بالغ بریک هزار و ۹۷۳ میلیارد و ۱۵۴ میلیون ریال از محل منابع ملی، استانی و سایر ردیف‌ها تأمین شده است، تصریح کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها ۸۳ هزار و ۸۲۵ نفر از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه