استاندار گیلان:

 ۵۵۰۰ میلیارد ریال پروژه در تالش افتتاح شد

استاندار گیلان با بیان اینکه به مناسبت دهه فجر پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال پروژه در تالش افتتاح شد، گفت: دستاوردهای ۴۵ساله انقلاب اسلامی نشان می‌دهد ایران در زمره برترین کشورهای دنیا قرار دارد.

 ۵۵۰۰ میلیارد ریال پروژه در تالش افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» اسدالله عباسی امروز در سفر به تالش برای افتتاح پروژه‌های دهه فجر این شهرستان در رویداد بزرگ فرهنگی و آئینی عشایر گیلان در سالن شهید زمانیان این شهر اظهار کرد: امروز کشورمان مقتدرانه در راه توسعه، تعالی و پیشرفت گام برمی‌دارد و دولت با تمام توان درحال‌خدمت به مردم است.

وی روستائیان و عشایر را تولیدکنندگان اصلی مایحتاج کشور دانست و افزود: شما با تحمل سختی‌ها بخش اعظمی از فرآورده‌های کشاورزی را تولید می‌کنید.

استاندار گیلان تصریح کرد: ریشه درخت تنومند شهر در روستا تغذیه می‌شود و عشایر و روستائیان این درخت را بارور می‌کنند؛ مدیران و مسئولان نیز وظیفه دارند با تمام وجود به کسانی که در مناطق مختلف روستایی و عشایری زندگی می‌کنند خدمت ارائه دهند. سهم روستائیان در مسائل اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی بسیار چشمگیر و ارزنده است.

عباسی در افتتاحیه تجمیعی شرکت گاز ایران در روستای کسمه جان‌بخش مرکزی تالش نیز از مدیرکل کمیته امداد و بهزیستی استان گیلان خواست برای هر یک از خانوار مددجو تحت پوشش ساکن روستا یک بخاری گازی تهیه کنند.

استاندار گیلان با اشاره به اقدامات خوب در حال انجام، بیان کرد: دولت سیزدهم بر این باور است که باید به روستاها بیش از همیشه رسیدگی شود؛ و روستائیان نیز همواره در پای صندوق‌های رأی ثابت کرده‌اند نظام و حاکمیت را تنها نمی‌گذارند.

گفتنی است؛ امروز در تالش یک مدرسه ۶ کلاسه نواب صفوی تالش با زیر بنای ۷۵۰ مترمربع با هزینه ۱۲۰ میلیارد ریال در شهرستان تالش به بهره‌برداری رسید؛ یک واحد تولیدی ساخت درب‌های ضدسرقت و پنجره ۲ جداره نیز در اسالم تالش با اعتبار ۴۳۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ۲۰ نفر و با تولید سالیانه ۱۵ هزار محصول در روستای قندی‌سرای بخش اسالم تالش افتتاح شد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه