سرپرست فرمانداری رودسر:

۱۷۰ طرح عمرانی در هفته دولت در رودسر به بهره‌برداری می‌رسد

سرپرست فرمانداری رودسر با اعلام خبر بهره‌برداری از ۱۷۰ طرح عمرمانی هم‌زمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد و گفت: با افتتاح این طرح‌ها هزار و ٢۴۵ نفر مستقیم و غیرمستقیم مشغول به کار خواهند شد.

۱۷۰ طرح عمرانی در هفته دولت در رودسر به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش هشت‌دی محمد حیدری ستاد گرامیداشت هفته دولت در شهرستان رودسر اظهار کرد: در هفته دولت سال جاری ۱۷۰ طرح عمرانی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با بیان اینکه این طرح‌ها در بخش‌های عمرانی، خدمات شهری، گردشگری و ورزشی است گفت: برای انجام این طرح‌ها ٣٠٠ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.
سرپرست فرمانداری رودسر بهره‌برداری از یک واحد گردشگری شامل هتل و رستوران، یک استخر سرپوشیده، آسفالت راه‌های روستایی، اجرای طرح‌های هادی را از مهم‌ترین طرح‌های عمرانی رودسر اعلام کرد.
به گفته حیدری با افتتاح این طرح‌ها هزار و ٢۴۵ نفر مستقیم و غیرمستقیم مشغول به کار خواهند شد

سرپرست فرمانداری رودسر هفته دولت را نماد شهیدان بزرگوار رجایی و باهنر دانست و گفت: این شهیدان خدمت بی‌منت را برای دولتمردان به امانت گذاشتند ما بایستی به‌درستی از این امانت پاسداری کنیم.
وی با تأکید بر لزوم تبیین عملکرد دولت به جامعه و ایجاد نشاط و امید در مردم را مورد تأکید قرارداد و افزود: به‌رغم همه فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها خدمات خوبی به جامعه ارائه شده و مدیران ادارات از طریق روابط‌عمومی‌های خود تلاش کنند که خدمات صورت‌گرفته در طول یک سال گذشته از طریق خبرنگاران و اصحاب رسانه به مردم اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه