مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان:

۱۵ واحد صنعتی و تولیدی در گیلان به بهره‌برداری می‌رسد

 مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه ۱۵ واحد صنعتی و تولیدی در هفته دولت در این استان به بهره‌برداری می‌رسد گفت: در دولت سیزدهم ۲۷۸ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری ۶۴ هزار و ۱۳ میلیارد ریال مجوز ایجاد دریافت کرده‌اند.

۱۵ واحد صنعتی و تولیدی در گیلان به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش هشت‌دی  تیمور پورحیدری امروز و هم‌زمان با آغاز هفته دولت و در آیین افتتاح یک واحد تولیدکننده ورق کارتن و جعبه گرانول در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۵ واحد تولیدی در هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.
وی با بیان اینکه این واحدها ۱۲ واحد تولیدی صنعتی و سه واحد تولیدی صنفی هستند گفت: چند واحد در مرکز استان و تعدادی نیز در شهرستان‌ها فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

 مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان در مورد واحد تولیدی راه‌اندازی شده امروز هم گفت: فاز توسعه‌ای یک واحد تولیدکننده ورق کارتن و جعبه گرانول با ۸۶۰ میلیارد ریال اعتبار در شهر صنعتی رشت با ظرفیت تولید سالانه ۱۱ هزار تن، سرمایه‌گذاری ۸۶۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ۷۰ نفر و مساحت ۲۰ هزار و ۵۰۰ مترمربع و زیربنای ۱۰ هزار مترمربع در شهر صنعتی رشت بهره‌برداری شد.

 پورحیدری در ادامه با تشریح دستاوردهای دولت سیزدهم در ۲ سال اخیر، اظهار کرد: از آغاز دولت سیزدهم تعداد ۳۷۴ جواز تأسیس صنعتی با سرمایه‌گذاری ۹۸ هزار و ۶۴۹ میلیارد ریال با پیش‌بینی اشتغال هشت هزار و ۷۸۷ نفر صادر شده است.

 وی اضافه کرد: در این دولت همچنین ۲۷۸ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری ۶۴ هزار و ۱۳ میلیارد ریال مجوز ایجاد دریافت کرده‌اند که ماحصل آن اشتغال برای هفت هزار و ۹۶۰ نفر خواهد بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه