نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی:

تمهیدات لازم برای ترافیک آستارا اعمال شود 

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی طی دیدار با معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور ضمن یادآوری تجربه ناموفق مدیریت ترافیک تریلرها در سال گذشته گفت: از هم‌اکنون تمهیدات لازم برای مدیریت ترافیک شهرستان مدنظر قرار گیرد.

تمهیدات لازم برای ترافیک آستارا اعمال شود 

به گزارش هشت‌دی، نماینده مردم شهرستان آستارا با معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور دیدار کرد. در این جلسه رضا اکبری معاون راهداری و خداداد مقبلی معاون ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز حضور داشتند و درخصوص مشکلات ترافیکی شهرستان آستارا و جاده‌های روستایی و مباحث دیگر گفتگو شد.

غلامرضا مرحبا، نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی در این جلسه ضمن یادآوری تجربه ناموفق مدیریت ترافیک تریلرها در سال گذشته با اعلام دغدغه و نگرانی مردم و رانندگان این شهرستان نسبت به سال‌جاری درخواست کرد از هم‌اکنون تمهیدات لازم برای مدیریت ترافیک شهرستان مدنظر قرار گیرد.

وی در ادامه افزود: گروه‌های مختلفی از رانندگان درگیر این مسئله هستند و باید توجه ویژه‌ای به رانندگان بومی که به‌دلیل فرسود‌ بودن خودروهایشان معمولاً سفرهای کوتاه‌مدت انجام می‌دهند اما روزهای متمادی در کنار رانندگان ترانزیت غیربومی در صف حضور دارند، اندیشیده شود و همچنین مراتب ناکارآمدی سامانه نوبت‌دهی مستقر به مسئولین سازمان راهداری اعلام شد.

در‌خصوص راه‌های روستایی نیز، تکمیل آسفالت محور مشند تا انتهای گودی اولر، بخش دوم آسفالت جاده ویرمونی از سه‌راه بیجاربین تا پاسگاه، تکمیل آسفالت شیری حیاطی به نظرمحله لوندویل، تکمیل فرایند روکش آقچای تا سه‌راه قلعه، تکمیل آسفالت روستای ویرمونی به هودول (بخش مربوط به راهداری) مطرح و مورد موافقت و تصویب قرار گرفت.

همچنین مقرر شد طی هفته آتی جلسه‌ای با هدایتی مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین‌المللی سازمان راهداری برای بررسی مشکل رانندگان شهرستان آستارا برگزار شود و نمایندگان رانندگان نیز در آن جلسه حضور داشته باشند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
مدیر جون‌شب خوش. شاید گاها حالتو می گیرم و ازت انتقاد می کنم. اما بدون یه تار موی تو و همکارات و کانال تون شرف داره به صدتا هرز نامه هایی مثل اینترنشنال خبیث و رادیو گیلان کثیف.
در حاشیه