استاندار گیلان خبر داد:

مشارکت ۴۵ هزار عوامل اجرایی و نظارتی در برگزاری انتخابات گیلان

استاندار گیلان از مشارکت ۴۵ هزار عوامل اجرایی و نظارتی در برگزاری انتخابات در این استان خبر داد و گفت: ۸۷۶ نفر شامل ۱۰۵ زن و ۷۷۱ مرد تا ساعت ۱۲ ظهر امروز یکشنبه مرحله پیش ثبت‌نام را انجام داده‌اند.

مشارکت ۴۵ هزار عوامل اجرایی و نظارتی در برگزاری انتخابات گیلان

به گزارش هشت‌دی اسدالله عباسی روز یکشنبه در بازدید از ستاد انتخابات استان گیلان اظهار کرد: ۴۵ هزار عوامل اجرایی و نظارتی برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز یازدهم اسفندماه امسال مشارکت می‌کنند.
وی ادامه داد: ۳۰ هزار نفر از این تعداد را عوامل اجرایی و ۱۵ هزار نفر را ناظران و سایر اعضای صندوق تشکیل می‌دهند.

استاندار گیلان با اشاره به ۲ برابر شدن تعداد داوطلبان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گیلان اضافه کرد: ۸۷۶ نفر شامل ۱۰۵ زن و ۷۷۱ مرد تا ساعت ۱۲ ظهر امروز یکشنبه مرحله پیش ثبت‌نام را انجام داده‌اند.

عباسی با بیان اینکه بانوان در تمام شهرستان‌های استان برای پیش ثبت‌نام حضور داشته‌اند، خاطرنشان کرد: استقبال در ثبت‌نام برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گیلان نشان می‌دهد که انتخابات باشکوهی در پیش است.

وی بیان کرد: ۲ برابر شدن آمار ثبت‌نامی در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی نشان از اهمیت حضور نخبگان و افراد کارآمد در مجلس شورای اسلامی و جایگاه مجلس در قانون‌گذاری دارد؛ ضمن اینکه این آمار نشان می‌دهد که مردم بسیار آگاه و بابصیرت انقلابی هستند.

 استاندار گیلان با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در راهبرد مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت در انتخابات اضافه کرد: برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی باید این چهار مؤلفه و کلیدواژه به‌درستی استفاده و موردتوجه قرار گیرد.

 عباسی در ادامه با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات پیشرو و با بیان اینکه مردم به‌خوبی نسبت به این مهم آگاه هستند، اظهار کرد: هر رأی مردم تیری به سمت دشمن است که موجب ناامیدی آنان می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه