نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

مسئولان بیشتر به فکر آزادگان باشند

نماینده ولی‌فقیه در گیلان گفت: آزادگان همواره پشتیبان نظام جمهوری اسلامی و آرمان‌های مقدس آن هستند، لذا مسئولان باید مشکلات آنان را برطرف کنند و بیشتر به فکر آزادگان باشند.

مسئولان بیشتر به فکر آزادگان باشند

به گزارش هشت‌دی، آیت‌الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رشت اظهار کرد: ۲۶ مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است که این روز را به همه آزادگان و خانواده آنان تبریک می‌گویم. آزادگان همواره پشتیبان نظام جمهوری اسلامی و آرمان‌های مقدس آن و ذخائر انقلاب هستند، لذا مسئولان باید مشکلات آنان را برطرف کنند و بیشتر به فکر آزادگان باشند.

وی در ادامه به روز حمایت از صنایع کوچک نیز اشاره کرد و افزود: ۲۱ مرداد به این عنوان نامگذاری شده تا یادآوری شود مسئولان این صنایع را در راستای توسعه اشتغال مورد حمایت قرار دهند چون این بنگاه‌های کوچک در رونق و توسعه اقتصادی و اشتغال تأثیر دارند.

امام جمعه رشت تصریح کرد: بنگاه‌های کوچک را باید جدی گرفت که آثار مثبت زیادی بر جامعه دارد و اگر این بنگاه‌ها آسیب ببینند، ضرر آن به جامعه بسیار کم است درحالی‌که ضرر و زیان بنگاه‌ها و واحدهای تولیدی بزرگ بسیار زیاد است. از سوی دیگر مدیران شایسته‌ای در این بنگاه‌های کوچک حضور دارند که باید از تجربیات و مدیریت آنها در بنگاه‌های متوسط استفاده کرد و همچنین با افزایش این بنگاه‌های کوچک، اشتغالزایی ثابت را تقویت کرد.

آیت‌الله فلاحتی به تلاش برخی از گروه‌های معاند برای گمراهی مردم اشاره و عنوان کرد: از اغتشاشات سال ۱۳۸۸ تاکنون شاهدیم که بهائیان و سلطنت‌طلبان به همراه برخی از افراد ناآگاه قصد تطهیر دو شاه پهلوی را دارند که به‌طور حتم دسیسه‌های آنان ره به جایی نخواهد برد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه محمدرضا پهلوی بی‌کفایت در سال ۱۳۴۵ با فریب انگلیسی‌ها، بحرین را از ایران جدا کرد و هم‌اینک انگلیس و آمریکا از بحرین سوءاستفاده می‌کنند و شاهد حضور نیروهای نظامی آنان در عمان هستیم در پایان خاطرنشان کرد: اما ما شاخ آمریکا را در منطقه شکستیم و آمریکا در منطقه به‌طور کل منزوی شده و رو به افول است و از سوی دیگر سایر ملت‌ها از ایران پیروی می‌کنند و حاضر نیستند که زیر سلطه آمریکا باشند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه