رئیس مجمع نمایندگان گیلان:

حمایت از تولید و اشتغال در حوزه تولیدات لبنی ضروری است

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در بازدید از شرکت کشت و صنعت و دامپروری صنایع شیر ایران، گفت: با حمایت از تولید و اشتغال‌زایی گام‌های شایانی جهت رشد تولید ملی و مهار تورم در زمینه تولیدات لبنی فراهم می‌گردد.

حمایت از تولید و اشتغال در حوزه تولیدات لبنی ضروری است

 به گزارش هشت‌دی سید علی آقازاده رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان از شرکت کشت و صنعت و دامپروری صنایع شیر ایران بازدید کرد.

 در این بازدید به بررسی و ارزیابی روند تولید دام‌های شیری و پیشرفت پروژه ۱۰۰۰ رأسی دام‌های شیری پرداخته شد و نقاط قوت و ضعف مجموعه مورد بررسی قرار گرفت.

 رزمگیر مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری صنایع شیر ایران در این بازدید به پیشرفت پروژه و کارهای صورت‌گرفته به امور مربوط در تسریع روند تکمیل پروژه و افزایش ظرفیت دام‌های شیری اشاره کرد.

 وی نیاز شرکت را جذب منابع مالی جهت تکمیل فرایندهای خوراک سازی، گوساله‌دانی و سالن‌های دام شیری جهت افزایش دام‌های شیری و تولید بیشتر شیر جهت کسب سهم بیشتر بازار و سودآوری شرکت دانست.

 سید علی آقازاده، رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان نیز در حاشیه این بازدید بر حمایت همه‌جانبه از شرکت صنایع شیر ایران و دامداری‌های زیر مجموعه و توسعه دامداری و حمایت از دامداران تأکید کرد.

 وی افزود: حمایت از این تولید باعث اشتغال‌زایی و افزایش تولید در استان گیلان می‌شود تا گام‌های شایانی جهت رشد تولید ملی و مهار تورم در زمینه تولیدات لبنی فراهم گردد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه