عیادت نماینده مردم رشت طلبه گیلانی؛

پیشگیری از ناهنجاری‌ها و بی‌حجابی‌ها توسط شورای تأمین شهرستان رشت ضروری است

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، در عیادت از طلبه گیلانی که توسط اراذل و اوباش با چاقو مورد حمله قرار گرفت، گفت: از فرماندار و ریاست شورای تأمین شهرستان رشت انتظار می‌رود، به منظور پیشگیری از ناهنجاری‌ها و بی‌حجابی‌های که در معابر و سطح شهر، به‌ویژه در مناطق تفریحی و ساحلی وجود دارد، برنامه‌ریزی کنند تا دیگر شاهد این‌گونه حوادث تلخ نباشیم.

پیشگیری از ناهنجاری‌ها و بی‌حجابی‌ها توسط شورای تأمین شهرستان رشت ضروری است

به گزارش هشت‌دی سید علی آقازاده، نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز پس از دیدار با خانواده معظم شهدا، جهت عیادت از طلبه بسیجی، سید جلیل میرحسینی عازم بیمارستان شد و از نزدیک پیگیر ادامه درمان وی شد.

وی در حاشیه این عیادت از دستگاه‌های انتظامی و قضایی استان، خواستار شناسایی و برخورد با اراذل و اوباشی که اقدام به ضرب‌‌وجرح این طلبه بسیجی‌، که در حال اجرای فریضه واجب امر به معروف بوده، شد.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: از فرماندار و ریاست شورای تأمین شهرستان نیز انتظار می‌رود، به منظور پیشگیری از ناهنجاری‌ها و بی‌حجابی‌های که در معابر و سطح شهر، به‌ویژه در مناطق تفریحی و ساحلی وجود دارد، برنامه‌ریزی کنند تا دیگر شاهد این‌گونه حوادث تلخ نباشیم.

 

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه