نماینده مردم رشت در مجلس در گفتگو با هشت‌دی:

امنیت کشور قابل مماشات و معامله نیست

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امنیت هیچ‌گاه قابل مماشات و معامله نیست، گفت: انتظار و مطالبه عمومی مردم برخورد جدی و قانونی با مخلان امنیت کشور است.

امنیت کشور قابل مماشات و معامله نیست

سید علی آقازاده در گفتگو با هشت‌دی با تاکید بر برخورد جدی دستگاه قضایی با عاملان جنایت اصفهان اظهار کرد: در هر حوادثی مانند اغتشاشات سال گذشته افرادی که مبادرت به اقدامات تخریبی و ضد امنیت‌ملی می‌کنند و جان و مال و حیثیت مردم را به خطر می‌اندازند باید تحت هر شرایطی برابر قانون با آنان برخورد شود.

وی به اهمیت جایگاه امنیت در جوامع اشاره کرد و گفت: امنیت هیچگاه قابل مماشات و معامله نیست حال حتی اگر رسانه‌های خارجی به نوعی بخواهند در روند امنیت کشور اخلال ایجاد کنند باید با افراد جنایتکار و ضد امنیت‌ملی برخورد جدی صورت بگیرد.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هیچ جامعه‌ای به خاطر دخالت بیجای رسانه‌های بیگانه بر سر منافع خودش کوتاه نخواهد آمد.

آقازاده با بیان اینکه امنیت خط قرمز نظام جمهوری اسلامی است، ادامه داد: در این نظام هرکس بر ضد جان، مال، ناموس و حیثیت مردم اقدام کند با اشد مجازات برخورد خواهد شد و جامعه بدون امنیت همه‌جانبه و پایدار قادر به ادامه راه نخواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انتظار و مطالبه عمومی مردم برخورد جدی و قانونی با مخلان امنیت کشور است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه