اقتدار زنان ایرانی در پرتو حجاب اسلامی

بی‌خردان نمی‌بینند اقتدار زنان ایرانی در میادین مختلف سیاسی، ورزشی، اجتماعی، علمی و دانشگاهی را که چگونه به دور از هیاهوی ابزاری زنانگی، چنان خوش می‌درخشند که پتک محکمی شده‌اند بر سر یاوه‌گویانی که با ژست‌های روشنفکری، دگر‌اندیشی را بر حق‌اندیشی ترجیح داده‌اند.

اقتدار زنان ایرانی در پرتو حجاب اسلامی

هشت‌دی: محدثه فردی فعال رسانه به مناسبت بزرگداشت روز ملی عفاف و حجاب در یادداشتی نوشت: روز عفاف و حجاب بهانه‌ای برای پاسداشت بانوانی است که قرار بود ابزاری باشند برای زیاده‌خواهانی که میل استعمارشان گوش فلک را کر کرده بود و با انتخاب عفاف و حجاب خود خیال خام دشمن برای پایین آوردن پرچم سه رنگی که منقش به نام «الله» بود را به کابوس ابدی بدخواهان این مرز و بوم تبدیل کردند.

بی‌خردان خیال کرده‌اند زنان ایرانی را هم می‌توانند مانند زنان غربی از جایگاه حقیقی انسانی تنزل دهند و به عنوان ابزار سیاسی، اجتماعی و بردگی جسمی و جنسی به حقارت محکوم کنند، انگار یادشان رفته که تاریخ این مرز پر گوهر چه زنان‌ اندیشمندی را با هویتی مستقل از زنانگی غربی به تاریخ هدیه داده است، زنانی که هم مادر بودند و هم همسر و هم همچون نگین درخشان در آسمان خوش رنگ ایران سربلند همچون خورشید درخشیدند و انگشت حیرت را بر دهان یاوه‌گویانی گذاشتند که با گزافه‌گویی می‌خواستند زن ایرانی را محدود در پستو‌های خانه معرفی کنند.

تاریخ با ریشخندی به این بی‌خردان می‌گوید، کمی تورق بر تاریخ حماقتتان را برملا می‌کند، آیا ندیدید بانویی از تبار زهرائیان با تأسی از دخت مولای متقیان بیرق قیام علیه باطل را چنان زنانه به دوش کشید که هیچ مردی را یارای چنین قدرتی نبود و نیست؟! او که لحظه لحظه عمرش مملو از تلاش بود و مجاهدت، بعد از مادری برای فرزندانش، بیرق مادری انقلاب را بلند کرد و آنگاه که فرمانده سپاه استان همدان شد، به دور از هیاهوی ابزار پنداران زنان، چنان مثل شیر می‌غرید که کومله و ضدانقلاب را به تنگ آورده بود، درست زمانی که «بانو مرضیه‌ حدیدچی دباغ» مدیریت یک نهاد مهم نظامی را در یکی از استان‌های ملتهب و در حساس‌ترین برهه تاریخی برعهده گرفته‌ بود دنیا فهمید که او زن میدان است نه ابزار میدان! او فرمانده میدان است نه بازیچه میدان! او شیرزن میدان است نه سپر انسانی مردان!

آیا نمی‌بینند اقتدار زنان ایرانی در میادین مختلف سیاسی، ورزشی، اجتماعی، علمی و دانشگاهی را که چگونه به دور از هیاهوی ابزاری زنانگی، چنان خوش می‌درخشند که پتک محکمی شده‌اند بر سر یاوه‌گویانی که با ژست‌های روشنفکری، دگر‌اندیشی را بر حق‌اندیشی ترجیح داده‌اند.

القصه! امروز زن مسلمان ایرانی نماد درخشش است، زنانی که با اولویت مادری برای فرزندان، همسری در خانه اما با «هویتی مستقل از زنانگی» با اتکا به تخصص، حرفه، مهارت، در میادین مختلف اجتماعی چنان می‌درخشند که صدای زوزه قداره‌کشان را درآورده و تمام برنامه‌های مدون جهانی زیاده‌خواهان که با هزینه‌های گزاف پیش‌بینی شده را برملا کرده و از بین برده‌اند، آری! این است مقام زن مسلمانی ایرانی که یک تنه در مقابل جنگ جهانی به نام زنان، با قدرت و همت و عزت و اقتدار‌ ایستاده‌اند و با عفت و نجابت و مهارت و ایثار از مرز‌های فرهنگی هچون عفت و پوشش زن ایرانی و تمامیت ارضی ایران اسلامی دفاع می‌کنند، آری این است جایگاه زن در جمهوری اسلامی ایران.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه