با حضور سرپرست فرمانداری رشت؛

مراسم تودیع و معارفه شهردار سنگر برگزار شد + تصاویر

مراسم معارفه «مجید مهروانی» به‌عنوان شهردار جدید سنگر با حضور سرپرست فرمانداری رشت و جمعی از مسئولین محلی این شهر برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه شهردار سنگر برگزار شد + تصاویر

 به گزارش هشت‌دی مراسم تکریم «حسن افلاکی» و معارفه «مجید مهروانی» به‌عنوان شهردار جدید سنگر با حضور سرپرست فرمانداری رشت و جمعی از مسئولین محلی این شهر برگزار شد.

 کیا عاشوری سرپرست فرمانداری رشت بعدازظهر امروز دوشنبه در این مراسم با بیان اینکه سنگر دوبرابر برخی از شهرستان‌های استان شهید تقدیم انقلاب کرده است، افزود: مسئولیت شهردار جدید سنگر در این بخش انقلابی و ولایی چندبرابر شهرداران سایر شهرها است.

 وی با بیان این نکته که شهرها و مدیریت شهری در صدر دغدغه‌های انسان قرار دارد و نیاز به ارائه طرح‌های نوین به‌شدت احساس می‌شود، ادامه داد: باتوجه‌به شرایط طبیعی استان گیلان، ایجاد محیط مطلوب شهری در همزیستی با محیط‌زیست از اولویت بالایی برخوردار است.

 عاشوری با تأکید بر هم‌افزایی و همدلی اعضای شورا با شهرداران در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به مردم، افزود: باید یک هم‌افزایی خیلی خوبی ایجاد کرد و کمک شود با وجود شرایط موجود بتوانیم برای توسعه شهرها در بخش خدمات و عمران شهری به‌عنوان خادمین مردم گام مؤثری برداریم.

 سرپرست فرمانداری رشت تحقق الگوی توسعه پایدار بدون استقرار یک نظام مدیریت شهری کارشناسانه و کارآمد را ناممکن دانسته و افزود: لازم است تا دست‌اندرکاران، علی‌الخصوص شهرداران و اعضای شورای شهر با تشکیل یک اتاق فکر با حضور جوانانی خوش‌فکر و خلاق ضمن بررسی جوانب، آینده‌نگری و تدوین، تصویب و اجرای برنامه‌های هدفمند در خصوص ارتقا کیفیت زندگی شهروندان در شهرها اقدام کنند.

 وی با تأکید بر ضرورت ارائه آموزش‌های لازم درباره تفکیک زباله از مبدأ و فرهنگ‌سازی‌ها در این زمینه، اظهار داشت: در موضوع مدیریت پسماند و رفع مشکلات مربوط به زباله باید تمامی شهرداران و دهیاران با اجرای برنامه‌های مختلف و ارائه آموزش‌های لازم به مردم، برای مدیریت پسماند از همکاری عمومی بهره شوند.

 سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به اینکه مردمی سالاری دینی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است، گفت: واکاوی دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف از سوی جوانان ضرورت دارد.

 عاشوری با بیان اینکه دستاوردهای نظام اسلامی باید به جوانان بازگو شود، اضافه کرد: پیشرفت چشمگیر انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف جهان‌گیر شده است.

 وی در پایان با اشاره به خدمات جهادی دولت سیزدهم در گیلان، اظهار داشت: استاندار گیلان یکی از استانداران پرتلاش و مردمی در کشور بوده که شبانه‌روز پیگیر رفع مشکلات مردم است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه