فراخوان شورای شهر سنگر برای انتخاب شهردار

“سهراب یوسفی” سخنگوی شورای اسلامی شهر سنگر از اعلام فراخوان عمومی برای انتخاب شهردار این شهر خبر داد و گفت: داشتن تجربه مدیریتی موفق، به ویژه در حوزه مدیریت شهری یکی از اولویت های اصلی این شورا محسوب می‌شود.

فراخوان شورای شهر سنگر برای انتخاب شهردار

به گزارش ۸دی، “سهراب یوسفی” سخنگوی دوره ششم شورای اسلامی شهر سنگر در گفتگو با خبرنگاران از اعلام فراخوان عمومی برای انتخاب شهردار این شهر خبر داد.

وی اعلام کرد: بر اساس مصوبه ۲۹/۰۵/۱۴۰۱ این شورا از تمامی افرادی که دارای توانمندی و تجربه در عرصه مدیریت شهری بوده و داوطلب سمت شهردار سنگر می‌باشند دعوت به عمل می آید تا رزومه و برنامه پیشنهادی خود را از روز یکشنبه ۳۰/۰۵/۱۴۰۱ لغایت پایان وقت اداری شنبه ۰۵/۰۶/۱۴۰۱ به دبیرخانه شورای اسلامی شهر سنگر واقع در خیابان امام خمینی ره – شهرداری سنگر، دفتر شورای اسلامی شهر سنگر تحویل یا به آدرس پست الکترونیکی sangar@imo.org.Ir ارسال نمایید.

سخنگوی شورای شهر سنگر افزود: با توجه به مصوب ۱۳۰۷۳۰/ت۵۴۱۵۳ه مورخ ۴/۱۰/۹۷ هیئت محترم وزیران شرایط اولیه تصدی این پست عبارتند از؛
– تابعیت جمهوری اسلامی ایران
– حداقل سی سال سن تمام
– انجام خدمت وظیفه عمومی (دوره ضرورت) یا داشتن معافیت دائم در زمان صلح برای مردان
– اعلام اعتقاد به مبانی جمهوری اسلامی ایران و قانون اساسی
– نداشتن محکومیت کیفری موثر
– عدم اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان و دخانیات
– حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی مرتبـط

وی تاکید کرد: داشتن تجربه مدیریتی موفق، به ویژه در حوزه مدیریت شهری یکی از اولویت های اصلی این شورا محسوب می‌شود.

یوسفی بیان کرد: عموم مردم نیز می‌توانند افراد و شخصیت هایی که گمان می‌کنند مناسب تصدی‌گری سمت شهردار سنگر هستند را از طریق مراجعه حضوری یا ارسال روزمه به رایانامه اعلام شده به این شورا معرفی نمایند.

وی در پایان خاطرنشان کردک مطابق مصوبه اعضای منتخب دوره ششم شورای اسلامی شهر سنگر، حداکثر مهلت ارسال رزومه‌ به این شورا تاریخ ۵شهریور۱۴۰۱ خواهد بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه