پیشکسوت دوران دفاع‌مقدس در گفتگو با هشت‌دی:

موفقیت در عملیات فتح‌المبین منجر به روحیه مضاعف رزمندگان در آزادسازی خرمشهر شد

پیشکسوت دوران دفاع‌مقدس با بیان اینکه موفقیت در عملیات فتح‌المبین منجر به روحیه مضاعف رزمندگان در آزادسازی خرمشهر شد، گفت: خودمراقبتی و تبیین نیاز امروز جامعه ما است و با توسل به شهدا می‌توانیم در این راه مستدام باشیم.

موفقیت در عملیات فتح‌المبین منجر به روحیه مضاعف رزمندگان در آزادسازی خرمشهر شد

به گزارش هشت‌دی، حمدالله نظربین از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به عنوان امدادگر سابقه حضور در جبهه‌های جنگ را در کارنامه خود دارد.

وی در گفتگو با هشت‌دی با اشاره به پیام دفاع‌ مقدس، اظهار کرد: دفاع‌مقدس حامل یک‌ پیام ارزشمند در ارتباط با خدا است لذا بر سر هر گلوله، سهم هرکس مشخص و زمان و ‌مکان و نحوه شهادت بر اساس خواسته خود شهدا صورت گرفت مانند شهید سلیمانی که با صرف عمر بابرکتشان در راه حفظ و حراست از این مرز و بوم در چنین موقعیتی در اوج عزت به شهادت رسید.

وی به کلام رهبرانقلاب مبنی بر اینکه «خرمشهرها در پیش است» اشاره کرد و گفت: لازم است تمامی جامانده‌های از این مسیر، نسبت به وظایف خویش در موقعیت‌های حساس نظام آگاه باشند چه بسیار کسانی که از صراط‌مستقیم در فضای غبارآلود جامعه و جنگ نرم، راه را گم کردند.

این پیشکسوت عرصه دفاع‌مقدس تصریح کرد: عملیات بیت‌المقدس با رمز یا فاطمه زهرا آغاز شد و تمامی رزمندگان به تاسی از ولایت‌فقیه با تمام وجود و عشق در این عملیات شرکت کردند و طی چهار مرحله سرانجام در سوم خرداد این عملیات با موفقیت انجام گرفت.

نظربین ادامه داد: عملیات بیت‌المقدس بلافاصله پس از عملیات فتح‌المبین صورت گرفت لذا به علت غرور و موفقیت در عملیات فتح‌المبین سبب تهییج نیروها با یک روحیه مضاعف در عملیات آزادسازی خرمشهر شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خود‌مراقبتی و تبیین نیاز امروز جامعه ما است و با توسل به شهدا می‌توانیم در این راه مستدام باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه