جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان در امور بسیج اقشار:

انتخاب اصلح با دیدگاه منطقی و واقع‌بینانه نیازمند تبیین رسانه‌ها است

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان در امور بسیج اقشار با اشاره به اهمیت افزایش سطح آگاهی و تحلیل مردم توسط اصحاب‌رسانه با توجه به برگزاری انتخابات در سال‌جاری، تشویق مردم به یک انتخاب اصلح با دیدگاه منطقی و واقع‌بینانه از ملزومات مهمی است که باید در آثار دومین جشنواره رسانه‌ای حریم رسالت لحاظ شود.

انتخاب اصلح با دیدگاه منطقی و واقع‌بینانه نیازمند تبیین رسانه‌ها است

به گزارش هشت‌دی، سرهنگ عباس حسینی در نشست خبری دومین جشنواره رسانه‌ای بانوان حریم رسالت ضمن گرامیداشت دهه کرامت، اظهار کرد: اصحاب‌رسانه به عنوان افسران جنگ‌نرم نقش مؤثری را در راستای شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی در تمام عرصه‌ها ایفا می‌کنند.

وی به قشر بانوان به عنوان جمعیت رسانه‌ای کشور به‌خصوص در سطح استان اشاره کرد و گفت: این مسئله نشان از توانمندی ویژه زنان در عرصه‌های اجتماعی دارد.

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان در امور بسیج اقشار تصریح کرد: مأموریت امروز اصحاب‌رسانه جهاد تبیین به‌ویژه در حوزه عفاف و حجاب است تا در راستای این مسئولیت‌ خطیر قدم برداریم.

سرهنگ حسینی با اشاره به بایدها و نبایدهای دومین جشنواره حریم رسالت بیان کرد: افزایش سطح آگاهی و تحلیل مردم با قلم اصحاب‌رسانه با توجه به برگزاری انتخابات در سال‌جاری، تشویق مردم به یک انتخاب اصلح با دیدگاه منطقی و واقع‌بینانه از ملزومات مهمی است که باید در آثار دومین جشنواره لحاظ شود.

وی ادامه داد: عدم قرارگیری در مسیر خواسته‌های دشمن در جهت پیشبرد اهدافشان، عدم ایجاد انحراف در اذهان مردم، عدم هتک حرمت افراد و عدم تضعیف نقاط برجسته موجود در نظام جمهوری اسلامی و … از نبایدهای جشنواره امسال است.

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان در امور اقشار بسیج تصریح کرد: اولین دوره جشنواره رسانه‌ای حریم رسالت در سال گذشته با بازخوردهای خوبی همراه شد لذا دومین دوره این جشنواره به صورت ملی و با حضور مهمانان خارجی از کشورهای اسلامی برگزار خواهد شد.

سرهنگ حسینی به ارسال ۱۰۲۲ اثر از ۱۱ استان کشور اشاره کرد و یادآور شد: از بسیج رسانه، صدا و سیمای مرکز گیلان و تمام روابط‌ عمومی‌ها انتظار داریم با تعامل و همکاری هرچه بیشتر در برگزاری این جشنواره در سطح ملی ما را یاری نمایند.

وی با اشاره به اهداف دومین جشنواره حریم رسالت اذعان کرد: بروز توانمندی‌های بانوان رسانه ‌در عرصه خبر و فضای مجازی، ایجاد بستر رسانه‌ای در روایت دستاوردهای بانوان، ایجاد بستر مناسب در ثبت خاطرات، نظرات، تجربیات و توانمندی زنان در راستای سندسازی، معرفی رسانه‌ای چهره زن تراز انقلاب در معرفی الگو به جوانان، معرفی بانوان موفق رسانه‌ای از اهداف دومین جشنواره رسانه‌ای حریم رسالت است.

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان در امور اقشار بسیج ادامه داد: زن در جهان اسلام و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت، زنان اشتغال‌زایی کارآفرینی و دانش‌بنیان، حجاب و پوشش زن مسلمان در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی، زنان جهان اسلام و وحدت شیعه و سنی، نقش زنان جهان اسلام در تمدن‌سازی و گفتمان انقلاب‌اسلامی، نقش زن در استحکام خانواده، جمعیت و ترویج سبک زندگی اسلامی، زن در رسانه‌های غربی و تبیین جایگاه زن در غرب و اسلام، الگوی سوم زن مسلمان و افتخارآفرینی زن مسلمان در میادین بین‌المللی از محورهای جشنواره امسال است.

سرهنگ حسینی با اشاره به تعیین استان گیلان به عنوان قطب رسانه‌ای کشور و دبیرخانه دائمی جشنواره خاطرنشان کرد: این آثار در قالب‌های گزارش تحقیقی و تحلیلی، گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، گزارش ویدئویی، مستند، پادکست خواهد بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه