نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس:

شرایط رقابت خودروهای داخلی و خارجی فراهم شود

نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است متولیان کار شرایط رقابت خودروهای داخلی و خارجی را فراهم کنند و واردات خودروهای کارکرده نیز در دستور کار قرار گیرد.

شرایط رقابت خودروهای داخلی و خارجی فراهم شود

به گزارش هشت‌دی حسن محمدیاری طی تذکر شفاهی خود در جلسه علنی (امروز دوشنبه ۲۸ فروردین) به وزیر نیرو گفت: لازم است وزیر نیرو به وعده خود در راستای تکمیل سد شفا رود عمل کند.

 وی با اشاره به تذکر به وزیر صنعت گفت: باید تعریف سازوکارهای عملی برای برون‌رفت از وضعیت فعلی و قیمت‌های نجومی خودرو که صدای مردم را درآورده، مدنظر قرار گیرد.

نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: لازم است متولیان کار شرایط رقابت خودروهای داخلی و خارجی را فراهم کنند و واردات خودروهای کارکرده نیز در دستور کار قرار گیرد.

محمدیاری در تذکر دیگری به وزیر ورزش بیان کرد: ناداوری‌ها در مسابقات فوتبال باعث خشم جوانان شده است لذا لازم است نظارت بیشتری در جهت اعمال‌ نفوذها صورت گیرد.

وی ادامه داد: از سرپرست وزارت جهاد کشاورزی می‌خواهم که در خصوص خرید تضمینی محصولات برنج از کشاورزان اقدامات لازم را مدنظر قرار دهد، متأسفانه محصولات سال قبل کماکان بلاتکلیف مانده است و انشا الله سازوکارهایی در این خصوص تعریف شود.

این نماینده مجلس در تذکری به وزیر راه و شهرسازی گفت: عدم تکمیل و ساخت پل اسالم موجب بدبینی و شکایت اهل تسنن و تشیع منطقه شده است، خدای‌ناکرده نباید این ذهنیت غلط حاکم شود که شهروندان منطقه دست‌دوم هستند. همچنین پروژه ملی کمربندی تالش مغفول مانده است و لازم است وزیر به شهرستان تالش سفرکرده و مشکلات را برطرف کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه