مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان:

۳۴۲ واحد مسکونی در روستا‌های گیلان به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان گفت: در دهه گرامیداشت حساب ۱۰۰ امام، ۳۴۲ واحد مسکونی با اعتباری بیش از ۱۴۷ میلیارد تومان در روستا‌های گیلان به بهره‌برداری خواهد رسید.

۳۴۲ واحد مسکونی در روستا‌های گیلان به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش هشت‌دی، حامد دائمی جفرودی امروز با اشاره به اینکه به مناسبت چهل و چهارمین سالروز تاسیس بنیاد مسکن و آغاز دهه حساب ۱۰۰ حضرت امام ۳۱ پروژه عمرانی شامل آسفالت، سنگفرش، احداث پل و دیواره سازی با ۳۲ میلیارد تومان اعتبار در روستا‌های گیلان افتتاح خواهد شد، اظهار کرد: پروژه نهضت ملی مسکن در روستا‌ها اجرا می‌شود.

وی در ادامه افزود: در دهه گرامیداشت حساب ۱۰۰ امام، ۳۴۲ واحد مسکونی با اعتباری بیش از ۱۴۷ میلیارد تومان در روستا‌های گیلان به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه ۱۶۰ هزار برگ سند روستایی نیز در این دهه به روستاییان واگذار می‌شود، تصریح کرد: واگذاری این سند‌ها در راستای تثبت مالکیت روستائیان است که با همکاری سازمان ثبت اسناد در حال اجراست. در یکسال گذشته بازنگری طرح هادی در ۲۲۰ روستای گیلان با ۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اجرا شد و ۱۶ روستای فاقد طرح نیز در دهه حساب ۱۰۰ حضرت امام انجام می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه