مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان خبر داد:

بررسی ۳۰ فقره شکایت از عملکرد مراکز اقامتی گیلان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: ۳۰ فقره شکایت از عملکرد مراکز اقامتی استان دریافت شده که در دست بررسی است.

بررسی ۳۰ فقره شکایت از عملکرد مراکز اقامتی گیلان

به گزارش هشت‌دی، ولی جهانی امروز با اشاره به اینکه مجموع بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران‌ها و مراکز پذیرایی و بین‌راهی را ۸۰۰ مورد از آغاز فعالیت ستاد تا ۱۲ فروردین اعلام و اظهار کرد: این بازدیدها در راستای کنترل کیفیت خدمات واحدهای اقامتی و تاسیسات گردشگری و نیز بازدید از روند اجرای پروتکلهای بهداشتی برای جلوگیری از شیوع کرونا انجام شده است.

وی در ادامه افزود: در این مدت بیش از ۳ هزار بازدید دستگاه‌های عضو ستاد خدمات اجرای سفر که ۸۰۰ مورد توسط اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و ادارت تابعه صورت گرفته است ،همچنین در این مدت ۳۰ فقره بازدید از دفاتر خدمات مسافرتی استان انجام شد و دیگر موارد بازدید نیز از سایر تاسیسات گردشگری استان صورت گرفت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با اشاره به اینکه حاصل این تعداد بازدید ارائه ۱۲۱  فقره تذکر و صدور ۹۰ فقره اخطار کتبی به تاسیسات گردشگری استان بوده است، تصریح کرد: در پی بازدیدهای کارشناسان اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان در این مدت فعالیت ۲ واحد متخلف تعلیق یا تعطیل شده است. ۳۰ فقره شکایت از عملکرد مراکز اقامتی استان نیز دریافت شده در دست بررسی است.

استان گیلان در حال حاضر ۳۱۲۲ تأسیسات گردشگری شامل ۱۳۰ هتل، ۱۳۵ هتل‌آپارتمان، ۱۴۵ واحد اقامتی بوم‌گردی، ۲۰۰۰ خانه مسافر، ۱۴۰ مهمان‌پذیر،  ۴۰۰ واحد پذیرایی ۸۵ دفتر خدمات مسافرتی، ۳ مزرعه گردشگری و ۷۵ مرکز اطلاع‌رسانی گردشگری دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه