سردار نقدی در لنگرود:

اجرای تفکر شهید املاکی در عرصه‌های مختلف تحول ایجاد می‌کند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه شهید املاکی از خود می‌گذرد و جانش را فدای یک بسیجی می‌کند، بیان کرد: اگر این تفکر را در اقتصاد در تولید و در عرصه‌های مختلف پیاده کنیم، وضعیت متحول می‌شود.

اجرای تفکر شهید املاکی در عرصه‌های مختلف تحول ایجاد می‌کند

به گزارش هشت‌دی، سردار نقدی عصر امروز چهارشنبه در یادواره سردار شهید حسین املاکی در لنگرود، اظهار کرد: دشمن سال‌ها تلاش می‌کند تا با استخدام افراد ضعیف النفس و اراذل و اوباش یک آشوب تصنعی و اغتشاسات غیر متصل به مردم در کشور ایجاد کند اما امروز در کشورهای خودشان جنبش‌های بزرگ و اعتراضات گسترده به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه امروز تفکر شهید املاکی‌ها دنیا را فتح می‌کند، گفت: با ایجاد داعش می‌خواستند در پیکره اسلام شکاف ایجاد کنند که به برکت شهید سلیمانی‌ و مدافعان حرم شکست خوردند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران، ادامه داد: این به معنی طرفداری از شرایط موجود نیست، ما به شرایط موجود نقد داریم اما تحول‌خواه هستیم و در این مسیر مصمم هستیم که راه شهیدان را ادامه دهیم.

سردار نقدی تصریح کرد: هرجا ارزش‌های اسلامی را پیاده کردیم، موفق بودیم و بالاترین ارزش پیروی از ولایت است که در هفت سال اخیر عنوان سال را بر روند تولید انتخاب کرده‌اند.

وی افزود: ما از ارزش‌هایمان آسیب ندیدیم بلکه از عدم رعایت ارزش‌ها آسیب دیدیم؛ به‌طور مثال وقتی به کالای خارجی بهای بیش از اندازه می‌دهیم، کارگر خارجی تامین شده و عرصه تولید در کشور تنگ‌تر می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه شهید املاکی از خود می‌گذرد و جانش را فدای یک بسیجی می‌کند، بیان کرد: اگر این تفکر را در اقتصاد در تولید و در عرصه‌های مختلف پیاده کنیم، وضعیت متحول می‌شود.

سردار نقدی در پایان خاطرنشان کرد: امام وعده دادند که این انقلاب زمینه‌ساز ظهور خواهد بود و در این مسیر باید راه شهید املاکی‌ها را دنبال کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه