سردار نقدی:

اگر امثال طبری وسط بازار تهران شلاق بخورند بسیاری از مفاسد شکل نمی‌گیرد

معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه برای مقابله با رشوه، اختلاس و فساد در جامعه باید مسیر تبلیغ آنها را ببندیم، گفت: اگر امثال طبری در وسط بازار تهران شلاق بخورند بسیاری از مفاسد شکل نمی‌گیرد و برخورد با این گونه مفاسد باید جزو مطالبات ما باشد.

اگر امثال طبری وسط بازار تهران شلاق بخورند بسیاری از مفاسد شکل نمی‌گیرد

به گزارش هشت‌دی سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده کل سپاه صبح امروز در همایش گوهرهای فاطمی نیروهای مسلح طی سخنانی اظهار داشت: مشکل حجاب مسئله‌ای است که امروز رسیدگی به آن خواست مردم ما و یک مطالبه عمومی ملت ما است.

وی افزود: توجه مردم هم بیشتر به سمت نیروی انتظامی و دستگاه قضایی است اما اگر یک برآورد دقیقی بخواهیم انجام دهیم حل این مشکلی که امروز با آن مواجه هستیم بر عهده دستگاه‌های فرهنگی کشور است. ما باید دستگاه‌های آموزش و پرورش و آموزش عالی کشور را مورد مواخذه قرار دهیم که چرا به وطیفه خودشان عمل نکردند و دستگاه‌های رسانه‌ای باید پاسخگو باشند که چرا این مسئله فطری و منطقی را نتوانستند در جامعه جا بیاندازند.

سردار نقدی ادامه داد: حیا و عفاف در فطرت انسان نهادینه شده است و برای تبلیغ این امر کار سختی نداریم. ما امروز در معرض بیش از ۳۰۰ رسانه خارجی هستیم که به زبان فارسی علیه ملت ما تبلیغ می‌کنند و ما دست دشمن را برای مسموم کردن فکر مردم باز گذاشتیم و باید برای خنثی کردن اثر آنها کار کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه ادامه داد: اینکه ما دست دشمن را باز گذاشتیم که تا عمق اتاق نوجوان ما بیاید و روی فطرت آنها کار کند، این کار غلطی است.کسانیکه دست دشمن را باز گذاشتند گناهشان از صدام بالاتر است و ضربه‌ای که ولنگاری مجازی به مردم ما زد بسیار بالاتر از ضربه‌ای است که صدام به مردم ما زد؛ جهنمی سوزان در انتظار مسئولانی است که دست دشمن را در فضای مجاز باز گذاشتند.

وی تصریح کرد: جامعه ما یک جامعه پاک نهاد است و بخوبی نشان داد مقابل عملیات بزرگی که کشورهای مرتجع و قدرتهای غربی با سرمایه گذاری سنگین و در مدت زمان طولانی انجام دادند اقبالی ندارد اما این میزان از بی حجابی هم برای ام القرا جهان اسلام زیبنده نیست.

سردار نقدی اظهار داشت: در مربته اول باید مسئولان دست دشمن را در فضای مجازی ببندند. همانطور که سایر کشورها این کار را کردند در کشور ما هم این کار شدنی است و در این مورد بهانه‌ها قابل قبول نیست و عدم انجام آن یا همراهی با دشمن است و یا برای جمع کردن رای و روشن فکر نشان دادن خود است. بعد از آن هم اولین دستگاهایی که باید در این مسیر کار کنند دستگاه‌های فرهنگی کشور هستند. مطالبه برای جمع کردن ولنگاری در فضای رسانه‌ای و مجازی کشور از جمله مطالباتی است که باید برای بسط همه خوبی‌ها در کشور در اولویت قرار گیرد. اگر می‌خواهیم رشوه و اختلاس و فساد در جامعه جمع شود باید مسیر تبلیغ آنها را ببندیم و در این مسیر باید با مفسدینی که موجب تزلزل در ایمان مردم می شوند مقابله کرد. اگر امثال طبری در وسط بازار تهران شلاق بخورند بسیاری از مفاسد شکل نمی‌گیرد و برخورد با این گونه مفاسد باید جزو مطالبات ما باشد.

وی در پایان تصریح کرد: ما یقین داریم که مشکلاتی که دشمن با یک کار سنگین سه ساله و نقشه مدون ایجاد کرده است، ملت ما همراه است و بانوان ما بخوبی نشان دادن که این حرکت را نمی پسندند و باید در این مسیر با نقشه حرکت کنیم و باید دست به دست هم بدهیم و مهمترین وظیفه به عهده دستگاه‌های فرهنگی کشور است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه