معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران:

ایستادگی ملت‌های آزاده نشانه گسترش فرهنگ بسیجی است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: امروز شاهد تجمعات گسترده در اقصی نقاط جهان هستیم که این حضور درس‌ آزادگی است که شما بسیجیان در بزنگاه‌های مختلف تاریخی به مردم جهان آموخته‌اید.

ایستادگی ملت‌های آزاده نشانه گسترش فرهنگ بسیجی است

به گزارش هشت‌دی سردار محمدرضا نقدی امروز در رزمایش اقتدار ۶ هزارنفری بسیجیان رشت در ورزشگاه شهدای این شهر اظهار کرد: امروز مردم غزه با درس‌گرفتن از بسیجیان به میدان آمده و در زیر بمباران‌های شدید در حال ایستادگی و مقاومت هستند.

وی با بیان اینکه مقاومت و فداکاری جوانان فلسطینی نشئت‌گرفته از مقاومت شهید املاکی‌ها است، گفت: امروز شاهد تجمعات گسترده در اقصی نقاط جهان هستیم که این حضور درس‌ آزادگی است که شما بسیجیان در بزنگاه‌های مختلف تاریخی به مردم جهان آموخته‌اید.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تصریح کرد: امروز شاهد دو جبهه تمدن اسلامی و تفکر غربی هستیم و ملل آزاده دنیا طرف انسانیت و شجاعت قرار دارند لذا در جبهه مقابل کسانی هستند که با جنایات خویش کودکان و زنان بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشند.

سردار نقدی بر اهمیت حفظ و حراست از تفکر بسیجی تاکید و عنوان کرد: امروز با بیداری اسلامی، ملت‌های آزاده در مقابل مستکبران ایستادگی می‌کنند که در این راستا نیازمند حفظ و گسترش فرهنگ بسیجی هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز شاهد زوال روزافزون رژیم جعلی صهیونیست هستیم زیرا عمر این رژیم کودک‌کش در تاریخ پانزدهم مهرماه به اتمام رسیده است و اینک مردم مظلوم فلسطین با استکبار جهانی و در راس آن آمریکا در حال نبرد هستند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه