پیام فرماندار رشت به مناسبت فرارسیدن روز بزرگداشت شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید

فرماندار رشت طی پیامی فرارسیدن روز بزرگداشت شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید را تبریک گفت و در بخشی از این پیام آمده است: امروز و با شکست جنگ ترکیبی دشمن که به برکت خون پاک شهدای امنیت و هوشیاری مردم حاصل گردیده، قدردان مجاهدت‌های فرزندان ایران اسلامی هستیم.

پیام فرماندار رشت به مناسبت فرارسیدن روز بزرگداشت شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید

به گزارش هشت‌دی حمیدرضا امام پناهی فرماندار رشت طی پیامی، ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید را به مردم شهیدپرور شهرستان رشت بالاخص خانواده‌های معظم شهدا و خدمتگزاران این عرصه تبریک گفت.

 متن این پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

در بیست و دوم اسفندماه و روزی که به نام زندگان همیشه تاریخ نام‌گذاری گردیده، سلام و درود می‌فرستیم به روح مطهر شهدای سرافراز که عظمت دین خدا، استقلال میهن و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی را با گذشتن از جان خود تضمین کردند.

به‌راستی در وصف آنانی که پروردگار درباره‌شان می‌فرماید وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ‌؛ جز نثار فاتحه، فرودآوردن سر تعظیم، سپاسگزاری از صبوری خانواده‌های گران‌قدرشان و افتخار به داشتن چنین فرزندانی، چه می‌توان گفت؟

امروز و با شکست جنگ ترکیبی دشمن که به برکت خون پاک شهدای امنیت و هوشیاری مردم حاصل گردیده، ضمن گرامیداشت یاد شهدا و تبریک سالروز تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی، قدردان مجاهدت‌های فرزندان ایران اسلامی بوده و همچون سید الشهداء نهضت مقاومت اسلامی، جمهوری اسلامی را حرم دانسته و یکبار دیگر پیمان می‌بندیم تا زیر چتر ولایت و در عرصه عمل، از دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدا پاسداری کنیم.

حمیدرضا امام پناهی – فرماندار شهرستان رشت

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه