فرماندار رشت:

استکبار از دل‌بستن به بحران‌آفرینی‌های روانی بر بستر شایعات نتیجه‌ای نخواهد گرفت

فرماندار رشت بر تقویت تعامل اولیا، مربیان و دانش‌آموزان برای غلبه بر جو استرس افزا در مدارس تأکید کرد و گفت: مطمئناً استکبار از دل‌بستن به بحران‌آفرینی‌های روانی و موج‌سواری بر بستر شایعات بی‌اساس، نتیجه‌ای نخواهد گرفت.

استکبار از دل‌بستن به بحران‌آفرینی‌های روانی بر بستر شایعات نتیجه‌ای نخواهد گرفت

به گزارش هشت‌دی حمیدرضا امام پناهی ظهر امروز در جلسه کمیسیون دانشجویی شهرستان رشت با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت ولی‌عصر (عج)، اظهار کرد: مسیر پیشرفت کشور در حوزه‌های گوناگون به‌وسیله دانشجویان و دانش‌آموزان ایران اسلامی ادامه‌دار خواهد بود.

وی افزود: علاوه بر برنامه‌ریزی‌های رفاهی و تجهیز مراکز آموزشی ارتقای سطح بصیرتی نسل آینده‌ساز نیز در راستای مقابله با جنگ ادراکی دشمن مدنظر خواهد بود.

فرماندار رشت با بیان اینکه دشمن با چشم‌بستن بر تجربه‌های ناکام گذشته، همچنان بر استراتژی خصمانه خود در تقابل با نظام اسلامی اصرار داشته و هر بار به تاکتیکی جدید روی می‌آورد، تصریح کرد: این بار نیز با شکست آرزوهای دشمن در کف خیابان و حضور حماسی مردم در راهپیمایی بیست و دوم بهمن‌ماه، بدخواهان ایران اسلامی درصدد القای توهم ناتوانی امنیتی نظام، خدشه به جایگاه برتر زنان و دختران در نظام اسلامی و ضربه به‌نظام آموزشی کشور می‌باشند.

امام پناهی ادامه داد: جنگ ترکیبی دشمن پایان نیافته و هر بار به شکلی نو و شیوه‌ای جدید بروز می‌کند.

وی با بیان اینکه ناامیدی، تشویش افکار، هراس‌افکنی بی‌مورد از جمله سلاح‌های شیطانی است که امروز شیطان بزرگ و شیطانک‌های شیفته غرب به آن متوسل می‌شوند، اضافه کرد: ضروری است تا فعالین فرهنگی و رسانه‌ای ضمن انعکاس واقعیات و به‌دور از آلودگی فضای مجازی، استفاده از منابع موثق، اطلاع‌رسانی سریع و دقیق به تبیین مسائل و نحوه برخورد مناسب با شایعات بی‌پایه دشمن ساز بپردازند.

امام پناهی بر تقویت تعامل اولیا، مربیان و دانش‌آموزان برای غلبه بر جو استرس افزا در مدارس تأکید کرد و افزود: دشمنان با توسل به انتشار اخبار کذب و بزرگ‌نمایی مسائل و دروغ‌پردازی سعی در ناامید کردن مردم و تهدید امنیت روانی جامعه دارند.

فرماندار رشت ادامه داد: مطمئناً استکبار از دل‌بستن به بحران‌آفرینی‌های روانی و موج‌سواری بر بستر شایعات بی‌اساس، نتیجه‌ای نخواهد گرفت.

امام پناهی بر لزوم برنامه‌ریزی در این زمینه تکمیل و تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی تأکید کرد و گفت: در ایام تعطیلات نوروز بهترین زمان برای تکمیل و تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی است.

فرماندار رشت با اشاره به برگزاری جشن تکلیف حدود ۱۳۰۰ دانش‌آموز نواحی ۱ و ۲ رشت در مصلای امام خمینی (ره) تصریح کرد: حضور پررنگ کودکان و نوجوانان در جشن‌های انقلاب و مراسم معنوی مانند جشن تکلیف، نشان می‌دهد که نسل آینده باقدرت راه پدران خود را ادامه خواهد داد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه