نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

حوزه علمیه و آموزش و پرورش برای تقویت منابع انسانی در تراز انقلاب تلاش کنند

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه حوزه‌ علمیه و آموزش و پرورش باید در کنار هم برای تقویت و پرورش منابع انسانی مؤثر در آینده تلاش کنند، گفت: برای داشتن مدیران خوب در آینده، از الان باید تلاش کنیم و از بسترهای لازم استفاده ببریم.

حوزه علمیه و آموزش و پرورش برای تقویت منابع انسانی در تراز انقلاب تلاش کنند

به گزارش هشت‌دی آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در جلسه همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به اهمیت ارتباط حوزه و دانشگاه به‌عنوان بسترساز رشد و تعالی جامعه اظهار کرد: این ۲ نهاد، قبل از انقلاب اسلامی هم با هم ارتباط داشتند؛ اما این ارتباط بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مستحکم‌تر شد؛ اما قانع نیستیم.

وی با بیان اینکه اکثر مسئولان دهه چهارم انقلاب در واقع تحصیل‌کرده‌های دهه اول انقلاب بودند و اکنون در عرصه‌های مدیریتی هستند، افزود: پس از انقلاب به لحاظ فقدان توانمندی‌های لازم در هر ۲ عرصه، لازم بود که در راستای پرورش منابع انسانی تلاش شود؛ اما بلافاصله بعد از انقلاب با جنگ تحمیلی و جنگ سخت روبه‌رو بودیم و سپس جولان منافقان باعث شد که در عرصه پرورش منابع انسانی خلل ایجاد شود به همین دلیل امروز در بعضی بخش‌های جامعه، صلاحیت‌های لازم در همه ابعاد نداریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به‌ضرورت تربیت‌ منابع انسانی در جوامع اسلامی و غیراسلامی جهت به‌کارگیری در صنایع گوناگون و رفع نیازمندی‌های جامعه تصریح کرد: جمهوری اسلامی بر مبنای تمدن‌سازی اسلامی انسانی ایجاد شد و برای رسیدن به این‌ مقصد نیاز داشت که منابع انسانی را از مهدکودک تا سنین نوجوانی بسازد و در این صورت شاهد رویش‌های فراوان خواهیم شد.

مردم علیرغم حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲بهمن از مدیریت در برخی ادارات ناراحت‌اند

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به ۲۲ بهمن تماشایی در گیلان و حضور باشکوه مردم در راهپیمایی بیان کرد: شناخت مردم نسبت به دنیای پیرامونی‌شان سبب شد که امسال حضور باشکوهی در راهپیمایی داشته باشند؛ اما درعین‌حال از مدیریت برخی ادارات ناراحت هستند که نشان‌ می‌دهد در پرورش منابع انسانی مؤثر به‌خوبی عمل‌نکرده‌ایم البته قصد سیاه‌نمایی نداریم و معتقدم انسان‌های سالم و مدیران خوبی هم در جامعه هستند که در حال تلاش هستند.

وی با بیان اینکه حوزه و آموزش و پرورش در کنار هم برای تقویت زیربنا و پرورش منابع انسانی لازم و مؤثر در آینده تلاش کنند ابراز داشت: برای مدیران خوب در آینده از الان باید در آموزش و پرورش ‌کار شود و بسترهای لازم هم وجود دارد و آماده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به‌ضرورت به‌کارگیری نیروهای باایمان، باتقوا، دل‌سوخته و دین‌شناس و دارای شناخت از تمدن اسلامی در جامعه خاطرنشان کرد: امیدواریم در نتیجه جلسات امروز، اتاق اندیشه‌ورز حوزه و آموزش و پرورش روی این موضوعات کار کنند تا در آینده منابع انسانی مؤثری داشته باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه