رئیس مجمع نمایندگان گیلان:

میزبانی مسابقات ورزشی بین‌المللی بخشی از دیپلماسی فعال گیلان است

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به میزبانی استان در رقابت‌های بین‌المللی شطرنج دریای کاسپین در بهمن امسال گفت: برگزاری این دور از مسابقات بخشی از دیپلماسی فعال ورزشی است.

میزبانی مسابقات ورزشی بین‌المللی بخشی از دیپلماسی فعال گیلان است

به گزارش هشت‌دی محمدرضا احمدی سنگری تلاش‌های انجام شده در راستای میزبانی این رقابت‌ها را باتوجه‌به شرایط سخت کنونی قابل‌تقدیر دانست و اظهار کرد: امیدواریم میزبان خوبی برای ۱۵ کشور که از اقصی‌نقاط جهان در این دور از رقابت‌ها حاضرند باشیم.

وی افزود: باید تلاش شود با بهره‌گیری از ظرفیت این میزبانی، ظرفیت‌های گیلان را در بخش‌های مختلف به میهمانان خارجی بشناسانیم.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه استان سرسبز گیلان همیشه سهم بزرگی در میزبانی از میهمانان داخلی و خارجی دارد، تصریح کرد: ورزشکاران و مسئولان حاضر در این رقابت‌ها می‌توانند سفیران بسیار خوبی از این استان برای سایر کشورهای مختلف خارجی باشند.

احمدی سنگری در پایان با تأکید بر انجام برنامه‌های جانبی در راستای شناساندن ظرفیت‌های گردشگری استان در حاشیه برگزاری رقابت‌های بین‌المللی شطرنج دریای کاسپین، گفت: یکی از پیام‌های مهم و حائز اهمیتی که میزبانی این دور از رقابت‌ها برای گیلان دارد، امنیت قابل‌توجه موجود در استان گیلان و کشور ایران است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه