مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

تربیت فرزندان صالح منجر به جامعه‌ای سالم و پویا می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر پرورش و تربیت فرزندان نیک و مصلح از سوی خانواده‌ها، گفت: تربیت فرزندان صالح منجر به جامعه‌ای سالم، پویا و سرزنده می‌شود.

تربیت فرزندان صالح منجر به جامعه‌ای سالم و پویا می‌شود

به گزارش هشت‌دی حجت‌الاسلام سعید مهدوی در مراسم جشن تکلیف ۸۲ دختر از دانش‌آموزان دبستان حضرت رقیه ناحیه یک رشت که در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی گیلان برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری چنین مراسمی دختران را برای زندگی معنوی در جامعه آماده خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در آیات و روایات به فرزند دختر بسیار اشاره شده، افزود: در روایات آورده شده که فرزند دختر برای خانواده حسنه و فرزند پسر نعمت است، از نعمت سؤال، ولی برای حسنه پاداش داده می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر پرورش و تربیت فرزندان نیک و مصلح از سوی خانواده‌ها، تصریح کرد: تربیت فرزندان صالح منجر به جامعه‌ای سالم، پویا و سرزنده می‌شود که این مهم برای دختران نیز تاکید فراوان شده است.

حجت‌الاسلام مهدوی با تأکید بر اینکه دشمنان اسلام و نظام بنیان خانواده، دختران و نوجوانان ما را هدف قرار داده‌اند، گفت: اگر دختران ما نورانی باشند جامعه را نورانی خواهند کرد و با وجود چنین دختران که مادران آینده‌اند، ترفندهای دشمنان هیچ‌گاه عملی نخواهد شد.

اهدا جوایز نفیس به این دختران و اجرای سرود از جمله برنامه‌های جانبی این مراسم بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه