امام جمعه چابکسر در گفتگو با هشت‌دی:

شهدا با مردم و رهبری معادلات جهانی را برهم زدند

امام‌جمعه چابکسر گفت: شهید قدرت دارد لذا عامل شهادت و شوق به آن که دشمنان تحمل مقابله با آن را ندارند همراه با سه مولفه اسلام، رهبری و مردم که در دل این مردم درخشش بعد نظامی کشور هم وجود دارد، موجب شده تا انقلاب اسلامی معادلات پیچیده سیاست جهانی را برهم زند.

شهدا با مردم و رهبری معادلات جهانی را برهم زدند

حجت‌الاسلام قاسم ابراهیمی در گفتگو با هشت‌دی، درخصوص چگونگی برهم زدن معادلات پیچیده سیاست جهانی توسط انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: از مهمترین مولفه‌های قدرت انقلاب ایران در برابر ابرقدرت‌های جهانی که حتی جلوتر از آنها هم گام بر‌می‌دارد، اسلام می‌باشد که ذاتاً این قدرت را به ما داده است و دشمنان هم متوجه این امر شده‌اند لذا بدین جهت است که در تمام اهداف خود بر علیه ایران، دین را نشانه گرفته‌اند. از جمله اقدامات خصمانه مستکبران می‌توان به آتش‌زدن قرآن و کاریکاتور پیامبر اسلام اشاره نمود.

اروپا از قدرت اسلام وحشت دارد

وی در ادامه با اشاره به اینکه اروپا از قدرت اسلام می‌ترسد و آنها گفته‌اند اگر اسلام بخواهد همین‌طور پیشرفت نماید، در سال ۲۰۵۰ تمام اروپا را احاطه می‌کند و در اینصورت اروپای اسلامی پدید می‌آید، افزود: اروپا از اسلام وحشت دارد و به هر نحوی از جمله برپایی داعش، و … در صدد این امر است که اسلام را در جهان خشن نشان دهد.

تفاوت انقلاب ایران با دیگر کشورها وجود رهبر دینی است

امام‌جمعه چابکسر دومین مولفه قدرت انقلاب را رهبری عنوان و تصریح کرد: رهبری که دغدغه دین دارد و دارای جامعیتی باشد که اسلام را در دل مردم به‌وجود آورد از دومین مولفه‌های قدرت یک انقلاب است. بسیاری از جریان‌های کشورهایی همچون فرانسه، آمریکا، روسیه و چین که می‌خواستند تغییراتی را به منحصه ظهور برسانند به جهت اینکه در مرکز و راس آنها رهبری که ریشه در اسلام دارد وجود نداشت، موفقیت چشمگیری هم همچون انقلاب اسلامی بدست نیاوردند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی با تاکید بر اینکه اگر انقلاب اسلامی ایران موفق شد و همچنان تاکنون هم موفق بوده به جهت وجود مردم بصیر است، یادآور شد: اغتشاشات اخیر کشور که اکنون چیزی از آن روئیت نمی‌شود به خواست مردم بوده که مهار گردد، مردم بصیر و فهیم ایران با اینکه نسبت به برخی مسائل اعتراض دارند اما به محض اینکه متوجه سوءاستفاده دشمن در این جریانات شدند، جهت خود را خلاف دشمن قرار دارند.

این خطیب گیلانی به درخشش بعد نظامی کشور اشاره و عنوان کرد: بعد نظامی در کنار سومین مولفه یعنی مردم موجب وحشت دشمنان اسلام می‌شود همان‌گونه که اکنون می‌بینیم، انقلاب اسلامی با قدرت‌های خود باعث ترس مستکبران عالم شده و رژیم صهیونیستی با بیش از ۲۰۰ کلاهک هسته‌ای که دارد همچون بید از ایران می‌ترسد.

شهدا با مردم و رهبری معادلات جهانی را برهم زدند

وی آخرین عنصر قدرت انقلاب اسلامی را شهدا معرفی کرد و با عنوان اینکه بنا به فرمایش مقام معظم رهبری خطر نام شهید سلیمانی از وجود خود سلیمانی خطر بیشتری برای دشمنان محسوب می‌شود، توضیح داد: شهید قدرت دارد لذا عامل شهادت و شوق به آن، که دشمنان تحمل مقابله با آن را ندارند همراه با سه مولفه مذکور سبب شده تا انقلاب اسلامی معادلات جهانی را برهم زند.

انقلاب و ولایت‌فقیه؛ بزرگترین دستاورد پیروزی ایران

حجت‌الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه ولایت‌فقیه، برپایی احکام اسلام و تمام زیبایی‌هایی که قرار است از یک نظام شاهد آن باشیم در انقلاب اسلامی ایران وجود دارد، خاطرنشان کرد: بزرگترین دستاورد پیروزی ایران در برابر رژیم طاغوت، انقلاب و ولایت‌فقیه می‌باشد که یادگار امام‌(ره) است و از آنجا که این مسیر درست‌ترین راه است قطعا مردم شاهد دستیابی به پیشرفت‌های کثیری خواهند بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه