فرماندار فومن:

۱۰۸ پروژه فومن در دهه فجر افتتاح می‌شود

فرماندار فومن با اشاره به اینکه دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین خدمات نظام و دولت در جامعه است، گفت: در دهه مبارک فجر بیش از ۱۰۸ پروژه عمرانی، خدماتی و اشتغال‌زایی در این شهرستان افتتاح می‌شود.

۱۰۸ پروژه فومن در دهه فجر افتتاح می‌شود

به گزارش هشت‌دی، موسی فکور امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه در دهه مبارک فجر بیش از ۱۰۸ پروژه عمرانی، خدماتی و اشتغال‌زایی افتتاح می‌شود، اظهار کرد: این طرح‌ها حدود ۱۴۵ میلیارد تومان ارزش ریالی دارند و اجرای پروژه‌ها نسبت به سال گذشته افزایش چشم‌گیری داشته است.

وی به اجرای بیش از ۳۰ کیلومتر آسفالت در سطح شهرستان فومن اشاره کرد و افزود: این میزان آسفالت تا پایان سال به ۵۰ کیلومتر افزایش پیدا می‌کند. دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین خدمات نظام و دولت در جامعه است.

فرماندار فومن با اشاره به دستاوردهای فراوان انقلاب اسلامی در حوزه‌های گوناگون نظیر، نظامی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی، حوزه‌های داخلی و خارجی تصریح کرد: امروزه پیام انقلاب اسلامی فراتر از حوزه‌های جغرافیایی و منطقه است.

فکور بزرگ‌ترین پیام دهه فجر انقلاب اسلامی را تحقق مردم‌سالاری دینی عنوان و خاطرنشان کرد: بر همین اساس دهه فجر امسال باید تجلی‌گاه و نمونه بارزی از خدمات‌رسانی به مردم در سطح شهرستان باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه