نماینده مردم رشت و خمام در مجلس در گفتگو با هشت‌دی:

اقدام متقابل ایران علیه اتحادیه اروپا به شدت کوبنده و قاطع خواهد بود

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، گفت: طرحی در مجلس آماده شده که به محض تصویب طرح اتحادیه اروپا علیه سپاه آن را در صحن مجلس مطرح کرده و به صورت دو فوریت تصویب می‌کنیم که این اقدام در برابر تصمیم اتحادیه اروپا به شدت کوبنده و قاطع خواهد بود.

اقدام متقابل ایران علیه اتحادیه اروپا به شدت کوبنده و قاطع خواهد بود

محمدرضا احمدی سنگری در گفتگو با هشت‌دی با انتقاد از سیاست‌های اتحادیه اروپا در قبال سپاه پاسداران اظهار کرد: آنها در حالی می‌خواهند سپاه را در لیست گروه‌های تروریستی قرار دهند که بارها از گروه‌های تروریستی مانند کومله و منافقین حمایت کرده‌اند.

وی افزود: سپاه چه در داخل کشور و چه در خارج از مرزهای ایران در برابر گروه‌های تروریستی مانند داعش ایستادگی کرده و با آنها مقابله می‌کند و اگر سپاه نبود امروز داعش در تک تک خانه اروپایی‌ها پرسه می‌زد اما غربی‌ها تنها شعار حمایت از حقوق بشر می‌دهند و همواره از گروه‌های تروریستی حمایت می‌کنند.

سپاه مایه اقتدار کشور است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس سپاه را مایه اقتدار کشور دانست و تصریح کرد: در تمام خانه‌های ایرانی یک بسیجی پیدا می‌شود و سپاه نیز همان بسیج است که وابسته به مردم بوده و از ارزش‌های انقلابی و دینی دفاع می‌کند و از همان ابتدای جنگ نیز در دفاع از کیان انقلاب از هیچ کاری کوتاهی نکرده و در واقع سپاه همان مردم است.

قراردادن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی اقدام دشمنان برای توقف مسیر رشد و پیشرفت ایران است

احمدی سنگری با بیان اینکه ملت ایران با وجود تمام فشارهایی که از سوی دشمنان وارد می‌شود همواره در برابر زورگویی ایستادگی کرده‌اند و ایران روز به روز قوی‌تر و پیشرفته‌تر می‌شود، بیان کرد: قرار دادن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی در واقع حربه دشمنان برای توقف مسیر رشد و پیشرفت ایران است.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: اگر قرار است اسمی در لیست گروه‌های تروریستی قرار بگیرد اول از همه اسم رژیم صهیونیستی باید مطرح شود؛ اقدامات گروه‌های کومله و منافقین تروریستی است که ۱۷ هزار ایرانی را به طرز فجیعی کشته‌اند، سپاه چه کار تروریستی انجام داده است؟ جز آنکه از ملت و اندیشمندان و آزادگان جهان مانند لبنان و عراق و فلسطین دفاع کرده است.

وی با بیان اینکه اروپایی‌ها به دنبال تروریست نیستند بلکه می‌خواهند قلدری کنند، ادامه داد: ملل دنیا امروز بیدار است و این حرف‌های اروپایی‌ها را نمی‌پذیرد و همه مردم دنیا می‌دانند که کشورهای تروریستی خود اروپا و آمریکا هستند.

احمدی سنگری با اشاره به ترور سردار سلیمانی و شهید ابومهدی‌ المهندس، گفت: دولت آمریکا با این اقدام تروریستی و همچنین کشتن هزاران نفر در کشورهای منطقه کار تروریستی می‌کند و اگر قرار است کشوری در لیست تروریست‌ها قرار بگیرد، باید آمریکا و اسرائیل و عربستان را مطرح کرد.

وی با بیان اینکه برای قرار گرفتن یک گروه یا کشور در لیست تروریستی ابتدا باید شکایتی علیه آن مطرح شود، افزود: برخی از کشورها مدعی تروریستی بودن سپاه شده‌اند اما این موضوع در دادگاه رای نیاورده است. ما پیش از این علیه کومله و منافقین شکایت کردیم اما آنها در لیست ترور گروه‌های تروریستی قرار نگرفتند.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با تاکید بر اینکه همه ایران سپاهی بوده و از این نهاد انقلابی و مردمی دفاع می‌کند، تصریح کرد: هرگونه اقدام علیه سپاه پاسداران با پاسخ متقابل و محکم علیه کشوری که چنین چیزی را امضا کند روبه رو می‌شود.

احمدی سنگری ادامه داد: طرحی در مجلس آماده شده که به محض تصویب طرح اتحادیه اروپا علیه سپاه آن را در صحن مجلس مطرح کرده و به صورت دو فوریت تصویب می‌کنیم که این اقدام در برابر تصمیم اتحادیه اروپا به شدت کوبنده و قاطع خواهد بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه